Strona internetowa - serwer, domena itp.

Tu można wypowiadać się na wszystkie inne tematy jakie przyjdą Wam do głowy.
Posty w tym dziale nie są naliczane.

Moderatorzy: ksiezycowka, modTeam

Awatar użytkownika
Mijka
Weteran
Weteran
Posty: 2895
Rejestracja: 22 sie 2005, 23:44
Skąd: Śląsk
Płeć:

Strona internetowa - serwer, domena itp.

Postautor: Mijka » 20 maja 2009, 15:45

Szukałam podobnego tematu, ale nie znalazłam.
Domenę wykupiłam na nazwa.pl, pieniądze wpłaciłam - co teraz? Ile to czasowo im zajmuje taka aktywacja?
Co z serwerem (nie znam się na IT kompletnie), czy dla takiej małej strony w ogóle opłaca się mieć własny serwer? Czy tylko wtedy można założyć maila takiego oficjalnego z nazwą strony czy to jest zależne od domeny? Gdzie najlepiej kupić serwer (choć z tego co przeglądam ceny sa podobne).
Design mam, wszystko przygotowane i nie wiem co dalej. Nie chcę płacić komuś, żeby mi to zrobił więc chcę zasięgnąć od Was informacji :)
Ostatnio zmieniony 20 maja 2009, 16:14 przez Mijka, łącznie zmieniany 1 raz.
kokieteria to zachowanie, które ma dać drugiej osobie do zrozumienia, że spółkowanie jest możliwe, ale ta możliwość nie może być pewnością.
Awatar użytkownika
Martinoo
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 290
Rejestracja: 18 lis 2006, 15:10
Skąd: Śląsk
Płeć:

Postautor: Martinoo » 20 maja 2009, 15:57

Takie serwisy zazwyczaj mają infolinię. Zadzwoń zapytaj kiedy aktywują Ci konto.

Co z serwerem (nie znam się na IT kompletnie), czy dla takiej małej strony w ogóle opłąca się mieć własny serwer?


Jak chcesz mieć większą oglądalność to i nazwa musi być dobra czyli trzeba zapłacic. Bo jest różnica pomiędzy www.twojamoda.com.pl a www.twoja-moda.boo.pl

Gdzie najlepiej kupić (choć z tego co przeglądam ceny sa podobne).

Ale co kupić konto, skrzynkę e-mail?

Design mam, wszystko przygotowane i nie wiem co dalej.