Mayday

Tu można wypowiadać się na wszystkie inne tematy jakie przyjdą Wam do głowy.
Posty w tym dziale nie są naliczane.

Moderatorzy: modTeam, ksiezycowka

Awatar użytkownika
motylek
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 99
Rejestracja: 25 kwie 2006, 23:51
Skąd: w podróży
Płeć:

Mayday

Postautor: motylek » 13 paź 2007, 11:22

Czesc czy ktos z was byl na tej imprezie? Jak to w ogole wyglada? Czy po prostu ludzie grzecznie bawia sie przy ulubionej muzyce ;) czy odchodza jakies zboczone ekscesy? Z gory dzieki za informacje <aniolek>
Awatar użytkownika
kml
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 91
Rejestracja: 14 lip 2007, 14:11
Skąd: End of World
Płeć:

Postautor: kml » 13 paź 2007, 14:07

motylek pisze:czy odchodza jakies zboczone ekscesy


to zależy ile kto fety lub dropsów przyjmie ;)
"Jestem oazą spokoju. Kwiatem na tafli jeziora. Pier....nym ku.wa drzewem na brzegu strumienia"
Awatar użytkownika
Hyhy
Weteran
Weteran
Posty: 2611
Rejestracja: 29 mar 2004, 01:41
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Hyhy » 13 paź 2007, 23:14

motylek pisze:czy odchodza jakies zboczone ekscesy?
A masz na takie ochote? :P
"Jest taka cierpienia granica, za ktora sie usmiech pogodny zaczyna...Hyhy "

hyhy e(L)o :)
Awatar użytkownika
motylek
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 99
Rejestracja: 25 kwie 2006, 23:51
Skąd: w podróży
Płeć:

Postautor: motylek » 14 paź 2007, 10:47

Hyhy pisze:A masz na takie ochote? :P

jasne <banan>
A tak powaznie to moj chlopak chce jechac z kolega, a ja chcialam wiedziec jak to w ogole wyglada... nie miesci mi sie w glowie zabawa przez 13 bitych godz przy takiej muzyce ( no ale to tylko dlatego, ze jej nie znosze :P )
Awatar użytkownika
kml
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 91
Rejestracja: 14 lip 2007, 14:11
Skąd: End of World
Płeć:

Postautor: kml » 14 paź 2007, 10:57

13 godzin to się non stop nie kica(nawet na fecie by nie wyrobił ;)), przeważnie impreza rozkręca się na głowej gwieździe wieczoru, a co do rozrywek, to jak wszędzie, laski roznegliżowane. itp ;)
"Jestem oazą spokoju. Kwiatem na tafli jeziora. Pier....nym ku.wa drzewem na brzegu strumienia"
Awatar użytkownika
Hyhy
Weteran
Weteran
Posty: 2611
Rejestracja: 29 mar 2004, 01:41
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Hyhy » 14 paź 2007, 12:02

i puste w znacznej wiekszosci :)
"Jest taka cierpienia granica, za ktora sie usmiech pogodny zaczyna...Hyhy "



hyhy e(L)o :)
_Marcin_
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 63
Rejestracja: 27 mar 2007, 15:51
Skąd: mam wiedzieć ?
Płeć:

Postautor: _Marcin_ » 14 paź 2007, 12:19

oj tam przesadzacie <diabel> impreza jest świetna !!
Awatar użytkownika
motylek
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 99
Rejestracja: 25 kwie 2006, 23:51
Skąd: w podróży
Płeć:

Postautor: motylek » 14 paź 2007, 12:32

;( nie chce, zęby sie do niego kleiły jakieś roznegliżowane panienki... :(
Awatar użytkownika
Hyhy
Weteran
Weteran
Posty: 2611
Rejestracja: 29 mar 2004, 01:41
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Hyhy » 14 paź 2007, 14:09

Nie chcij zeby je bzykal :)
"Jest taka cierpienia granica, za ktora sie usmiech pogodny zaczyna...Hyhy "



hyhy e(L)o :)
Awatar użytkownika
motylek
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 99
Rejestracja: 25 kwie 2006, 23:51
Skąd: w podróży
Płeć:

Postautor: motylek » 14 paź 2007, 14:13

Mowie chyba wyraźnie czego sie spodziewam i boje. tego nie :)
Ale i tak mi sie ta impreza nie podoba :( :(
Awatar użytkownika
TFA
Weteran
Weteran
Posty: 3055
Rejestracja: 01 wrz 2005, 00:57
Skąd: litwini wracają
Płeć:

Postautor: TFA » 14 paź 2007, 20:35

Niech nie zapomni gwizdka i bialych rekawiczek, za 2 zlote mozna kupic komplet w farbexie, rekawiczki robocze, antystatyczne.
Ręce me do szabli stworzone, nie do kielni.
Awatar użytkownika
motylek
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 99
Rejestracja: 25 kwie 2006, 23:51
Skąd: w podróży
Płeć:

Postautor: motylek » 14 paź 2007, 22:14

TFA pisze:Niech nie zapomni gwizdka i bialych rekawiczek, za 2 zlote mozna kupic komplet w farbexie, rekawiczki robocze, antystatyczne.

Y? <pijak>
Ja tez nie lubię takiej muzyki, ale z mojego chłopaka mogę sie śmiać ja i tylko ja, wiec WARA <wsciekly>
Awatar użytkownika
Mati
Maniak
Maniak
Posty: 694
Rejestracja: 09 kwie 2007, 15:22
Skąd: Zachód
Płeć:

Postautor: Mati » 14 paź 2007, 22:25

motylek pisze:Jak to w ogole wyglada?

tak, że stoi pan za konsolą, puszcza muzę z winyli, a tłum przed nim skaczę i buja się i macha łapkami

motylek pisze:Czy po prostu ludzie grzecznie bawia sie przy ulubionej muzyce ;)

^^ słodkie

motylek pisze:czy odchodza jakies zboczone ekscesy?

zależy w jakim towarzystwie Twój facet się obraca...zresztą to zależy tylko od niego czy trafi w objęcia jakiejś panny, czy nie, a nie od tego jaka to jest impreza

motylek pisze:A tak powaznie to moj chlopak chce jechac z kolega, a ja chcialam wiedziec jak to w ogole wyglada

wejdź sobie na youtube.com, wpisz "mayday live" i zobacz sobie

motylek pisze:nie miesci mi sie w glowie zabawa przez 13 bitych godz przy takiej muzyce ( no ale to tylko dlatego, ze jej nie znosze :P )

wątpie by ktokolwiek wytrzymał 13h na koncercie przy jakiejkolwiek muzyce...

motylek pisze:;( nie chce, zęby sie do niego kleiły jakieś roznegliżowane panienki... :(

myślę, że nikt by nie chciał by jego partner/partnerka kleiła się do innych...

motylek pisze:Ale i tak mi sie ta impreza nie podoba :( :(

dlaczego? impreza jak każda inna

motylek pisze:Mowie chyba wyraźnie czego sie spodziewam

spodziewasz się, że Twój chłopak będzie kleił się do pół nagich dziewczyn na tej imprezie? hmmm...

motylek pisze:ale z mojego chłopaka mogę sie śmiać ja i tylko ja, wiec WARA <wsciekly>

y?
Fuck it all! Fuck this world!...
Fuck everything that you stand for!...
Awatar użytkownika
Mijka
Weteran
Weteran
Posty: 2895
Rejestracja: 22 sie 2005, 23:44
Skąd: Śląsk
Płeć:

Postautor: Mijka » 15 paź 2007, 00:35

Mati_00 pisze:dlaczego? impreza jak każda inna

mhm, rabanka jak kazda inna <pijak>
motylek pisze:ale z mojego chłopaka mogę sie śmiać ja i tylko ja, wiec WARA

zalozylas taki temat wiec nie mozesz nam teraz odebrac przyjemnosci posmiania sie z niego ;)
kokieteria to zachowanie, które ma dać drugiej osobie do zrozumienia, że spółkowanie jest możliwe, ale ta możliwość nie może być pewnością.
Awatar użytkownika
Mati
Maniak
Maniak
Posty: 694
Rejestracja: 09 kwie 2007, 15:22
Skąd: Zachód
Płeć:

Postautor: Mati » 15 paź 2007, 00:40

mhm, rabanka jak kazda inna <pijak>

ja bym sobie pojechał na koncert Bushido np. do Berlina, ale kurde kasiorki i czasu brak :(

zalozylas taki temat wiec nie mozesz nam teraz odebrac przyjemnosci posmiania sie z niego ;)

;DD

zresztą, nie wiem czego Ty się obawiasz droga autorko tematu...jak ma przelecieć jakąś babkę to i tak ją przeleci, nawet bez konieczności jeżdżenia na mayday...
Fuck it all! Fuck this world!...
Fuck everything that you stand for!...
_Marcin_
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 63
Rejestracja: 27 mar 2007, 15:51
Skąd: mam wiedzieć ?
Płeć:

Postautor: _Marcin_ » 15 paź 2007, 11:47

Mati_00 pisze:zresztą, nie wiem czego Ty się obawiasz droga autorko tematu...jak ma przelecieć jakąś babkę to i tak ją przeleci, nawet bez konieczności jeżdżenia na mayday...


coś w tym jest ... <hmm>

jak mu zależy na Tobie , to nawet po używkach <banan> będzie rozsądny ...chyba <pijak>
Awatar użytkownika
motylek
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 99
Rejestracja: 25 kwie 2006, 23:51
Skąd: w podróży
Płeć:

Postautor: motylek » 15 paź 2007, 16:32

Ale ja nie pytam was czy moj chlopak mnie zdradzi, ale jak wyglada Mayday. Jak brzmi temat? Mayday. napisalam dlaczego pytam, bo nikt sie nie kwapil do odpowiedzi. Takze prosze o posty ludzi, ktorzy tam BYLI, a nie SLYSZELI.
Mia pisze:zalozylas taki temat wiec nie mozesz nam teraz odebrac przyjemnosci posmiania sie z niego ;)

no dobra ;)
Awatar użytkownika
Mati
Maniak
Maniak
Posty: 694
Rejestracja: 09 kwie 2007, 15:22
Skąd: Zachód
Płeć:

Postautor: Mati » 15 paź 2007, 16:40

motylek pisze:Ale ja nie pytam was czy moj chlopak mnie zdradzi, ale jak wyglada Mayday.

to wejdź sobie na forum maydaya, albo obejrzyj sobie nagrania na youtubie JAK CI NAPISAŁEM WYŻEJ

motylek pisze:Takze prosze o posty ludzi, ktorzy tam BYLI, a nie SLYSZELI.

to wejdź na forum maydaya, albo na epulsie znajdź klub maydaya i tam na pewno dostaniesz odpowiedź...
Fuck it all! Fuck this world!...
Fuck everything that you stand for!...
Awatar użytkownika
kml
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 91
Rejestracja: 14 lip 2007, 14:11
Skąd: End of World
Płeć:

Postautor: kml » 15 paź 2007, 16:48

no to przecierz na pisałem jak to mniej więcej wygląda, ja byłem i mi się podoba, lubię taką muze choć troche mocniejsza TRIBAL :), ale laseczki są i to palce lizać, albo co innego <fuckoff>, pozatym 60% tłumu jest natabletowane, także pokus nie brakuje, a laski potrafią dać d..y za pigułe :>
"Jestem oazą spokoju. Kwiatem na tafli jeziora. Pier....nym ku.wa drzewem na brzegu strumienia"
Awatar użytkownika
Mati
Maniak
Maniak
Posty: 694
Rejestracja: 09 kwie 2007, 15:22
Skąd: Zachód
Płeć:

Postautor: Mati » 15 paź 2007, 17:02

kml pisze:a laski potrafią dać d..y za pigułe :>

albo dla samej zasady, chęci, chcicy czy czegokolwiek innego, tak więc to tylko od Twojego chłopa zależy, a jeśli jest normalny to możesz spokojnie spać po nocach i nie przejmować się tym jak wygląda mayday
Fuck it all! Fuck this world!...
Fuck everything that you stand for!...
Awatar użytkownika
Ted Bundy
Weteran
Weteran
Posty: 5219
Rejestracja: 16 wrz 2005, 16:29
Skąd: IV RP
Płeć:

Postautor: Ted Bundy » 15 paź 2007, 17:54

aż sobie zajrzałem. I to piękny Muchowiec 18-go spaskudzą taką imprezą :/
http://www.facebook.com/LKSPogonLwow

Reaktywowany w 2009 r. Razem przywróćmy świetność tej historycznej drużynie!

http://www.piotrlabuz.pl/
http://michalpasterski.pl/
http://www.mateuszgrzesiak.pl/
Awatar użytkownika
Sir Charles
Weteran
Weteran
Posty: 3146
Rejestracja: 02 wrz 2004, 11:38
Skąd: sponad chaosu
Płeć:

Postautor: Sir Charles » 18 paź 2007, 12:28

Autorko, powiem tak. Jeżeli laska po dropsach klei się do obcego faceta, to - co do zasady - klei się dla samego klejenia, jego osoba jest drugorzędna. Jeśli ufasz, że gdy zacznie się taka do niego kleić, to powie jej żeby sie odczepiła, to spoko. Odczepi się taka i pójdzie się kleić do kogokolwiek innego. A jeżeli nie ufasz... No cóż. To ogólnie kiepsko widzę Wasz związek.
soul of a woman was created below
Awatar użytkownika
Imperator
Moderator
Moderator
Posty: 2789
Rejestracja: 22 mar 2004, 13:45
Skąd: znienacka
Płeć:

Postautor: Imperator » 18 paź 2007, 18:30

Autorko, powiem tak. Jeżeli laska po dropsach klei się do obcego faceta, to - co do zasady - klei się dla samego klejenia, jego osoba jest drugorzędna. Jeśli ufasz, że gdy zacznie się taka do niego kleić, to powie jej żeby sie odczepiła, to spoko. Odczepi się taka i pójdzie się kleić do kogokolwiek innego. A jeżeli nie ufasz... No cóż. To ogólnie kiepsko widzę Wasz związek.

Mogę potwierdzić. Bywało, że jakaś laska się do mnie kleiła na imprezy. Ja jednak wolalem się napić wódki, niż przykleić się do niej <diabel> <diabel>
Żyję tym co czuję, z życia biorę to, co mi smakuje.
Szukam i znajduję. Nie dołuję, kiedy mi brakuje.
Lubię, siebie lubię, co chcę robię i co myślę mówię.
Prostą idę drogą i niczego już nie boję się.
Awatar użytkownika
motylek
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 99
Rejestracja: 25 kwie 2006, 23:51
Skąd: w podróży
Płeć:

Postautor: motylek » 18 paź 2007, 21:42

Sir Charles pisze:No cóż. To ogólnie kiepsko widzę Wasz związek.

To nie jest temat w dziale milosc, uczucia i problemy. <hmm>
Ja chcialam tylko wiedziec jak wyglada ta impreza. Ufam swojemu chlopakowi . Co nie zmienia faktu, ze ta impreza mi sie nie podoba ( i nie dlatego, ze boje sie, ze mnie zdradzi). chyba zadna dziewczyna nie chce, zeby jej facet przebywal w podejrzanym towarzystwie. Zwlaszcza, ze on sie tam w podejrzanym towarzystwie wybiera... Ale nie podoba sie wcale nie rowna sie brakowi zaufania. W sumie nie wiem czemu sie tego wszyscy doszukujecie...
Awatar użytkownika
Sir Charles
Weteran
Weteran
Posty: 3146
Rejestracja: 02 wrz 2004, 11:38
Skąd: sponad chaosu
Płeć:

Postautor: Sir Charles » 18 paź 2007, 22:06

Odpowiedziałem na to:
motylek pisze:nie chce, zęby sie do niego kleiły jakieś roznegliżowane panienki...


I w ogóle co to jest "podejrzane towarzystwo"? :)
soul of a woman was created below
Awatar użytkownika
Hyhy
Weteran
Weteran
Posty: 2611
Rejestracja: 29 mar 2004, 01:41
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Hyhy » 18 paź 2007, 22:23

przeklinaja i ogladaja czesia:)

a tak serio pija pala i kreca afery:)
"Jest taka cierpienia granica, za ktora sie usmiech pogodny zaczyna...Hyhy "



hyhy e(L)o :)
Awatar użytkownika
motylek
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 99
Rejestracja: 25 kwie 2006, 23:51
Skąd: w podróży
Płeć:

Postautor: motylek » 18 paź 2007, 23:21

Sir Charles pisze:Odpowiedziałem na to:
motylek napisał/a:
nie chce, zęby sie do niego kleiły jakieś roznegliżowane panienki...

no bo nie chce ;)
Sir Charles pisze:I w ogóle co to jest "podejrzane towarzystwo"?

Kolega amfetaminista, który chodzi na dziwki <chory>
Awatar użytkownika
Sir Charles
Weteran
Weteran
Posty: 3146
Rejestracja: 02 wrz 2004, 11:38
Skąd: sponad chaosu
Płeć:

Postautor: Sir Charles » 19 paź 2007, 10:14

motylek pisze:Kolega amfetaminista,

A Twój co? Czysty jak łza? <diabel>
soul of a woman was created below
Awatar użytkownika
Dzindzer
Moderator
Moderator
Posty: 7882
Rejestracja: 16 lis 2005, 20:01
Skąd: Z Twoich Snów
Płeć:

Postautor: Dzindzer » 19 paź 2007, 11:00

no aniołeczek pewnie
Awatar użytkownika
Imperator
Moderator
Moderator
Posty: 2789
Rejestracja: 22 mar 2004, 13:45
Skąd: znienacka
Płeć:

Postautor: Imperator » 19 paź 2007, 15:32

no aniołeczek pewnie

jak na smyczy uwiązany to aniołeczek, ale spuścić takiego ze smyczy... ;) <diabel>
Żyję tym co czuję, z życia biorę to, co mi smakuje.

Szukam i znajduję. Nie dołuję, kiedy mi brakuje.

Lubię, siebie lubię, co chcę robię i co myślę mówię.

Prostą idę drogą i niczego już nie boję się.

Wróć do „Wszystkie inne tematy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 407 gości