Haro pisze:pracocholik pisze:Co do 2.0TDI znów zonk - ten wzmocniony 140KM to jest 8v... Co prawda przyczyną problemów z głowicami jest wysokie EGT wymuszone DPFem, lecz ogólnie zbyt dobrej opinii 2.0TDI nie mają pod względem wytrzymałości
No ale wsrod uzytkownikow 2.0TDi w wersji 170KM panuja bardzo pozytywne opinie o tych silnikach.
Masz trochę racji. 170KM to "inna bajka". Obawiam się troszkę o żywotność wtryskiwaczy na naszym "wysokiej jakości" paliwie... Może w ogóle poszukać tych nowych TDI na common railu? Tyle że cena jest średnio przystępna jeszcze.
Być może na wiosnę będę budował 2.0TDI w budzie 8L (albo Golfa 4) z haldexem dla znajomego. Zgodnie z dostępną wiedzą powinno być ciekawie...
Haro pisze:pracocholik pisze:limiterem jest tutaj uślizg seryjnego sprzęgła
od AJMa, ale "w lepszych chwilach" 450Nm przenosi. Trakcja na mokrym nie istnieje nawet na IV biegu.
Pora pomyslec o spieku, co nie?
A może po prostu o nowym seryjnym? Bo to ma nalatane najmarniej 200kkm
![.[:D]. [:D]](./images/smilies/zadowolony.gif)
Haro pisze:pracocholik pisze:Tyle że dla mnie taka przesiadka (mocne TDI na nawet po bandzie zrobione bez kucia T/TFSI) nie ma większego sensu. Co innego gdybyś myślał o A3 3.2 Quattro i to turbić... Wtedy podpisuje się "oboma ręcoma" nawet pod mniej męską TT'ą.
Wiesz, mozna powiedziec, ze najadlem sie juz zapierdalaczkami. W miescie absolutnie nie jest to do wykorzystania, w trasy malo jezdze. Fakt, daje niesamowita frajde, ale dysponujac taka gotowka tak jak napisalem, albo spelnie jedno z dwoch marzen, albo kupie cos innego. Na pewno bedzie to Audi. 3.2? Z seryjnych 250KM podejrzewam bedzi mozna podskoczyc do 400KM przy zdrowych modyfikacjach, pytanie tylko czy bedzie mnie stac na dokupienie sobie cysterny z benzyna, ktora bedzie za mna ciagle jezdzic
250KM (czy starsze 240 bez FSI) obstawiam że można na 500, 600, 700, albo nawet i 800KM robić - patrz kity do Golfa R32, czy to co "VTG pomagało Niemcom". Czy cysterna z paliwem będzie konieczna? Nie wiem... Obstawiam że w eksploatacji miejskiej więcej jak 16-17l palić nie będzie.
A jeśli chcesz większe Audi, to się nie zastanawiaj nad półśrodkami i bierz 3.0TDI - zwłaszcza jeśli to ma być A6. O 2.0 w tej budzie nawet słowa nie powiem, a 2.7 to jakieś nieporozumienie konstrukcyjne
