1500 zł za pierwszy raz..

Zagadnienia związane ze sferą fizyczną (cielesną), a także z problemami dotyczącymi tematów współżycia i kontaktów cielesnych. Pozycje seksualne - wymiana doświadczeń.

Moderator: modTeam

Awatar użytkownika
Yasmine
Weteran
Weteran
Posty: 5286
Rejestracja: 10 kwie 2005, 18:40
Skąd: stąd ;)
Płeć:

Postautor: Yasmine » 10 cze 2006, 20:05

Piernik pisze:na radosne i udane żyie erotyczne

aaaaahahahahaha i myslisz, ze dziwka Ci to da <lol>
Jagienka06
Weteran
Weteran
Posty: 874
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:25
Skąd: Z miasta
Płeć:

Postautor: Jagienka06 » 10 cze 2006, 20:10

Yasmine pisze:
Piernik pisze:na radosne i udane żyie erotyczne

aaaaahahahahaha i myslisz, ze dziwka Ci to da <lol>
w tym temacie wiele do powiedzienia mialby zapewne Blazej, ktory cale zycie sypiajac z dziwkami, nie mial pojecia czego normalne kobiety pragna
Awatar użytkownika
broken18
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 264
Rejestracja: 17 wrz 2005, 11:48
Skąd: koniec świata
Płeć:

Postautor: broken18 » 10 cze 2006, 20:15

Piernik pisze:Całować to się całowalismy,przytulalismy nie raz i nie dwa..ale sexu nie ma

To może warto byłoby się zastanowić czemu?? Bo nie wierze w to że mówi prawde o wyglądzie. A jak mówi to oboje jesteście siebie warci. Mówiłeś jej jak bardzo Ci na tym zależy?
Awatar użytkownika
Ted Bundy
Weteran
Weteran
Posty: 5219
Rejestracja: 16 wrz 2005, 16:29
Skąd: IV RP
Płeć:

Postautor: Ted Bundy » 10 cze 2006, 20:39

1500 złotych - co to? Luksusowa call girl z czterema językami i przedziwnymi umiejętnościami? :D <hahaha> <hahaha> Dwie stówy to maks za dziwkę na poziomie. Ale po co Ci to? Po co ci kurewka na pierwszy raz? Olej tą swoją panienkę, bo ten tekst o siłce mnie rozbił dokumentnie, jakiś pustak Ci się trafił, szkoda forsy i zachodu. Szukaj dalej :D Od prawictwa w tym wieku się nie umiera.
http://www.facebook.com/LKSPogonLwow

Reaktywowany w 2009 r. Razem przywróćmy świetność tej historycznej drużynie!

http://www.piotrlabuz.pl/
http://michalpasterski.pl/
http://www.mateuszgrzesiak.pl/
Awatar użytkownika
Bulgo
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 64
Rejestracja: 28 maja 2006, 19:41
Skąd: lubię frytki
Płeć:

Postautor: Bulgo » 10 cze 2006, 21:06

To musisz ja namowic jakos, a jak juz nie mozesz czekac to wybierz sie na imprezke i cos tam dorwij :P
Obrazek
EuroBarre - zarabiaj spędzając czas w Internecie!!!
Szukam dziewczyny, proszę zostawiać swoje CV + 2 zdjęcia :P
Awatar użytkownika
Wstreciucha
Weteran
Weteran
Posty: 2646
Rejestracja: 14 wrz 2005, 11:48
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Wstreciucha » 10 cze 2006, 21:08

Rece opadaja :( Wiecie co , usiadlam i zrobilam gest zapijaczonej mordy :/
PIernik skoro kobieta Ci kaze isc na silownie i uzaleznia pojscie z Toba do lozka od tego czy na tej "silce dasz rade" czy nie , to ja bym jej dala te 1500 ktore chcesz przeznaczyc na dziwke, zeby zrobila sobie lifting mozgu i kopnelabym bura s... w dupe na dowiedzenia.
Ona - manipulantka, a Ty dajesz soba manipolowac. Do tego chcesz zaplacic spora kase za cos, co moze okazac sie dla Ciebie srednim przezyciem , ktore w dodatku bedzie Ci sie czkawka do konca zycia odbijac. Z jednej strony tworzysz patos z pierwszego razu, a z drugiej mowisz o tym jak o odgrzewanym omlecie - ze chcesz to miec za soba :/
doloze Ci, co tam - moze sie okazac ze nie tylko pierwszy raz okaze sie kiepski, ale i i nastepne beda bardzo marne :] naprawde :] zatem odloz kase na procent , bo byc moze bedzie Ci potrzebna sztuczna cipka albo pompka powiekszajaca kutasa , bo oczekiwania i doznania nie beda szly w parze <wsciekly>
Te same fakty dają jednym wiele do myślenia, innym tylko do gadania.
Awatar użytkownika
Imperator
Moderator
Moderator
Posty: 2789
Rejestracja: 22 mar 2004, 13:45
Skąd: znienacka
Płeć:

Postautor: Imperator » 10 cze 2006, 21:23

Seks bez jakiegokolwiek uczucia, to po prostu kilka śmiesznych ruchów i skurczy kutasa.
Seks z uczuciem to już magia.
Żyję tym co czuję, z życia biorę to, co mi smakuje.
Szukam i znajduję. Nie dołuję, kiedy mi brakuje.
Lubię, siebie lubię, co chcę robię i co myślę mówię.
Prostą idę drogą i niczego już nie boję się.
Awatar użytkownika
Wstreciucha
Weteran
Weteran
Posty: 2646
Rejestracja: 14 wrz 2005, 11:48
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Wstreciucha » 10 cze 2006, 21:24

Imperator pisze:Seks bez jakiegokolwiek uczucia, to po prostu kilka śmiesznych ruchów i skurczy kutasa.

polemizowalabym ;)
Te same fakty dają jednym wiele do myślenia, innym tylko do gadania.
Awatar użytkownika
Imperator
Moderator
Moderator
Posty: 2789
Rejestracja: 22 mar 2004, 13:45
Skąd: znienacka
Płeć:

Postautor: Imperator » 10 cze 2006, 21:27

Wstreciucha pisze:polemizowalabym

A nie jest tak? Nawet jak jest ostre rżnięcie, że iskry lecą i para bucha z uszu. ;)
Żyję tym co czuję, z życia biorę to, co mi smakuje.

Szukam i znajduję. Nie dołuję, kiedy mi brakuje.

Lubię, siebie lubię, co chcę robię i co myślę mówię.

Prostą idę drogą i niczego już nie boję się.
Awatar użytkownika
Wstreciucha
Weteran
Weteran
Posty: 2646
Rejestracja: 14 wrz 2005, 11:48
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Wstreciucha » 10 cze 2006, 21:31

Imperator pisze:A nie jest tak?

dla tego , ktory sobie tego "nie wyobraza" - tak jest , dla tego ktory ma wyobraznie - nie jest tak, a dla mnie , ktora tego doswiadczyla - z pewnoscia tak nie jest . Wszystko jednak legnie w gruzach kiedy powrownasz to z miloscia, wszystko co z niej sie rodzi, powstaje i czego jest powodem - jest piekne - ale to oczywiste .
Te same fakty dają jednym wiele do myślenia, innym tylko do gadania.
Awatar użytkownika
Bash
Weteran
Weteran
Posty: 1412
Rejestracja: 03 sty 2006, 20:24
Skąd: Sląsk
Płeć:

Postautor: Bash » 10 cze 2006, 21:44

Imperator, zgadzam się z Toba.
Wolałbym zostać 20 letnim prawiczkiem, niż gosciem który rżnie się z dziwką za 1500 złotych ;/
Prawdę trzeba wyrażac prostymi słowami.
Awatar użytkownika
Imperator
Moderator
Moderator
Posty: 2789
Rejestracja: 22 mar 2004, 13:45
Skąd: znienacka
Płeć:

Postautor: Imperator » 10 cze 2006, 21:45

Wstreciucha pisze:Wszystko jednak legnie w gruzach kiedy powrownasz to z miloscia, wszystko co z niej sie rodzi, powstaje i czego jest powodem - jest piekne - ale to oczywiste .

Właśnie. Zatem skłonny jestem stwierdzić, że ponieważ nie doświadczyłem dupczonka dla dupczonka, tylko dupczonka, bo się kochamy, to nie zrozumiem dupczonka dla dupczonka. <hahaha>

[ Dodano: 2006-06-10, 21:46 ]
Bash pisze:Wolałbym zostać 20 letnim prawiczkiem, niż gosciem który rżnie się z dziwką za 1500 złotych ;/

Można też rozważyć inwestycję większą niż 1500 zł ale za to pewien RYCZAŁT i rżnięcie, kiedy tylko się da, albo jak się prezent obieca swojej rozłożycielce nóg... <hahaha>
Żyję tym co czuję, z życia biorę to, co mi smakuje.

Szukam i znajduję. Nie dołuję, kiedy mi brakuje.

Lubię, siebie lubię, co chcę robię i co myślę mówię.

Prostą idę drogą i niczego już nie boję się.
Awatar użytkownika
Wstreciucha
Weteran
Weteran
Posty: 2646
Rejestracja: 14 wrz 2005, 11:48
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Wstreciucha » 10 cze 2006, 21:52

Imperator pisze:Zatem skłonny jestem stwierdzić, że ponieważ nie doświadczyłem dupczonka dla dupczonka, tylko dupczonka, bo się kochamy, to nie zrozumiem dupczonka dla dupczonka. <hahaha>

w pelni rozumiem ;)
koniec OT
<cisza>
Te same fakty dają jednym wiele do myślenia, innym tylko do gadania.
Awatar użytkownika
broken18
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 264
Rejestracja: 17 wrz 2005, 11:48
Skąd: koniec świata
Płeć:

Postautor: broken18 » 10 cze 2006, 23:06

Bash pisze:Wolałbym zostać 20 letnim prawiczkiem, niż gosciem który rżnie się z dziwką za 1500 złotych ;/

To jest opinia zdrowego człowieka...
Może się piernik machnął o jedno zero i 150 miało być?? Albo chodzi raczej o coś w stylu sponsornigu. Za 1500 zł to piernik bierz więcej "tańszych" i będzie zaje***** orgia <hahaha>
Awatar użytkownika
Kubek
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 411
Rejestracja: 14 maja 2006, 23:37
Skąd: Lublin
Płeć:

Postautor: Kubek » 11 cze 2006, 00:45

Jeeejuuuu...

Piernik... tak na pewno na tą Betę nie uzbierasz ;)

A tak serio?
To odkąd to mężczyzną stajesz się od chwili włożenia członka w pochwę?
Tak na mój gust, to mężczyzną jesteś, jeżeli sam na swoje utrzymanie uzyskujesz środki, potrafisz podejmować decyzje co do swojego życia i ponosić ich konsekwencje.

Jeżeli dziewictwo jest dla Ciebie aż takim problemem, to idź gdzieś do agencji, wydaj 1/10 tej sumy i skończ z tym raz na zawsze. Ale mężczyzny z Ciebie to nie zrobi... co najwyżej rozdziewiczonego chłopca.

Te 1500,- to wydaj, żeby się pobawić zaś ze swoimi przyjaciółmi gdzieś w knajpie/klubie kilka razy... lub wydaj na wymarzone wakacje. Ale żeby dziwce to pchać...

...płacenie za seks to gorsza porażka, niezależnie od wieku i doświadczenia, niż bycie prawiczkiem w wieku lat 20.
Wraz z końcem ostrzeżenia, niski poziom moderacji uprawiany przez użytkownika Maverick będzie napiętnowany w delikatniejszej już formie.
Awatar użytkownika
Bash
Weteran
Weteran
Posty: 1412
Rejestracja: 03 sty 2006, 20:24
Skąd: Sląsk
Płeć:

Postautor: Bash » 11 cze 2006, 15:35

Piernik, a tak z przymróżeniem oka. Mało masz wokół siebie "łatwych" kobiet, którym postawisz 3 drinki, a one juz z Toba do łóżka idą...
Jak bym był tak zdesperowany jak Ty, wybrałbym własnie taki sposób. I prawie za darmo :)
Prawdę trzeba wyrażac prostymi słowami.
Awatar użytkownika
J-94
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 122
Rejestracja: 14 gru 2003, 15:06
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: J-94 » 11 cze 2006, 16:10

Powiem tak za mniejszą kasę koledzy pojechali sobie pozwiedzać europę a masę turystek wyrywali co wieczór impreska i wyrko , i zmiana partnerek ale dać 1500 zetów za zwykła dziwkę to jest przesada czytali ten pościk i ofen stwierdzili że kolega musi mieć kłopoty ze sobą , że nie potrafi sobie jakiejś chętnej laluni przygruchać na bara bara , tylko chce taką kasę wywalić za numerek, mieli niezły ubaw a dobry bajer to połowa sukcesu a dać 1500 zetów za sex z kobietą to to nic innego nie umie robić tylko nogi rozkładać zero uczucia tylko kasa i nic więcej wstyd, wyskocz chłopie na dyskę zobaczysz jakie to proste i za mniejsze pieniądze chyba że bieresz się za call girl , chociaż chyba by cię nie było stać na luksusową prostytutkę , nie chyba a na pewno
Awatar użytkownika
Wstreciucha
Weteran
Weteran
Posty: 2646
Rejestracja: 14 wrz 2005, 11:48
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Wstreciucha » 11 cze 2006, 16:15

tak czytam ten temat i nadziwic sie nie moge, chyba zostane alfonsem <hahaha>
Te same fakty dają jednym wiele do myślenia, innym tylko do gadania.
Awatar użytkownika
J-94
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 122
Rejestracja: 14 gru 2003, 15:06
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: J-94 » 11 cze 2006, 16:18

Skoro ktoś sugeruje że utrata dziewictwa jest no1 i jest się prawdziwym facetem to ja wysiadam, masz kłopoty w tej kwestiii daj nam tę kasę a my ci znajdziemy super laseczkę brak mi słów już
Awatar użytkownika
Ted Bundy
Weteran
Weteran
Posty: 5219
Rejestracja: 16 wrz 2005, 16:29
Skąd: IV RP
Płeć:

Postautor: Ted Bundy » 11 cze 2006, 17:14

znajdziemy za dwieście, 1300 podzielimy jako prowizję :D
http://www.facebook.com/LKSPogonLwow



Reaktywowany w 2009 r. Razem przywróćmy świetność tej historycznej drużynie!



http://www.piotrlabuz.pl/

http://michalpasterski.pl/

http://www.mateuszgrzesiak.pl/
Awatar użytkownika
Hyhy
Weteran
Weteran
Posty: 2611
Rejestracja: 29 mar 2004, 01:41
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Hyhy » 11 cze 2006, 17:20

Za kazdym razem jak bedzie ci sie chcialo wyciagniesz 1500 zl ? Hmm nie widze wiec problemu :)
"Jest taka cierpienia granica, za ktora sie usmiech pogodny zaczyna...Hyhy "

hyhy e(L)o :)
Awatar użytkownika
Bash
Weteran
Weteran
Posty: 1412
Rejestracja: 03 sty 2006, 20:24
Skąd: Sląsk
Płeć:

Postautor: Bash » 11 cze 2006, 17:27

Hyhy pisze:Za kazdym razem jak bedzie ci sie chcialo wyciagniesz 1500 zl ? Hmm nie widze wiec problemu

Nie, on chce tylko ten pierwszy raz tak duzo dać. W koncu to przezycie :)
Prawdę trzeba wyrażac prostymi słowami.
Awatar użytkownika
tarantula
Weteran
Weteran
Posty: 978
Rejestracja: 06 cze 2006, 18:50
Skąd: zoo
Płeć:

Postautor: tarantula » 11 cze 2006, 18:16

1500 po raz pierwszy; 1500 po raz drugi;1500 po raz trzeci -sprzedana
Awatar użytkownika
Bender
Weteran
Weteran
Posty: 859
Rejestracja: 06 lis 2004, 17:25
Skąd: ds
Płeć:

Postautor: Bender » 11 cze 2006, 18:36

to znaczy co ? 3 razy rozprawiczasz ? za pierwszym razem nie gwarantujesz efektu ? <hahaha>
Cyniczny zlosnik i przesmiewca (C)
Awatar użytkownika
ptaszek
Weteran
Weteran
Posty: 1205
Rejestracja: 15 sie 2004, 18:44
Skąd: War-saw
Płeć:

Postautor: ptaszek » 11 cze 2006, 22:15

Piernik... wybacz, Ty już jesteś chory......

a ta Twoja dziewczyna jakaś dziwna :/
"Jeśli traktujesz życie ze śmiertelną powagą, nie licz na wzajemność" [A. Mleczko]
Awatar użytkownika
Misiek69
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 100
Rejestracja: 11 cze 2006, 21:54
Skąd: z komputera
Płeć:

Postautor: Misiek69 » 11 cze 2006, 22:27

Czlowieku...1500 zeta zeby sobie zamoczyc? Musisz byc w niezlej desperce :/ nie czaje tego... jesli kochasz swoja dziewczyne i ona Ciebie to uwazam ze powinienes poczekac... ja tak robie :) a jesli juz naprawde nie mozesz wytrzymac i chcesz zaliczyc to śmigaj na miasto i "wyrywaj lachony" na jedną noc, bo wierz mi ze takich jest mnostwo...
P.S. witam wszystkich bo to moj pierwszy poscik :)
...SiEa... Spontan przedewszystkim... Carpe Diem :D
Obrazek
lady.26

Postautor: lady.26 » 12 cze 2006, 18:00

Skłonna jestem stwierdzić że Pernik urządził sobie małą prowokacje, he he he. rozprawiczanie za 1500zł...serio Piernik masz bójną wyobraźnie <hahaha>
Moze warto byłoby poczekać jak znajdziesz jakąś fajną laske, może między wami zaiskrzy, zrodzi się uczucie i wtedy pomyśleć o seksie.
Awatar użytkownika
runeko
Weteran
Weteran
Posty: 1457
Rejestracja: 29 gru 2005, 21:31
Skąd: Chicago
Płeć:

Postautor: runeko » 12 cze 2006, 19:22

Piernik pisze: Otóż spotykam sie z dziewczyną od ponad 3 miesiecy ..ale ona na razie sexu ze mna nie chce (nie jest dziewicą)..bo cos jej nie pasuje w mojej budowie fizycznej i mówi,żebym poszedł na siłke na trochę i sie ,,wyrobił'' To pomyślimy..

To masz pusta panienke, ktorej jedynym wypelnieniem jest powietrze i siano...Jestes pewien, ze nie zaczynasz prowadzic rozmow z dmuchana lala z seks-shopu?
Piernik pisze:CZYSTE

Taaaa...a ja waze 50 kg...W ogloszeniu mozna sobie napisac...
Piernik pisze: która bardzo kocham

Bzdzisz totalnie facet...
jagunia pisze:Twoja kasa i twój wybór.Ale jak zależy Ci tylko na numerku z byle kim to nie lepiej zaprosić jakąś koleżanke za darmo?

Wlasnie.
Yasmine pisze:Prowokacja pachnie na kilometr, bo az tak uposledzonym byc nie mozna.

Bedac na tym forum przez prawie pol roku i obserwujac niektore posty stwierdzam, iz owszem, mozna :D
Piernik pisze:powinienem miec to za sobą w wakacje 2004

Zajebiste <hahaha> Mocne, dobre, nie trzeba zapijac <pijak> Skad sie urwales?
Yasmine pisze:Penis Ci urosnie o 10 cm, ludzie Cie beda szanowac, laski na Ciebie leciec ?

Pryszcze znikna <hahaha>
broken18 pisze:Naoglądałeś sie American Pie albo innych tego typu głupot i teraz jesteś zdesperowany bo przecież pierwszy seks musi był kiedy ma sie 18 lat??? To sie leczy!!

"American Pie" to przynajmniej byla komedia wysmiewajaca sie ze stereotypu "rozdziewczania" do 18tego roku zycia. Kolega przezywa tragedie w tym momencie...AH, nie ma to jak dramat...
Maverick pisze:Rob co chcesz, twoja kasa

Proponuje kupic sztuczna pochwe :]
agna 24 pisze:w tym temacie wiele do powiedzienia mialby zapewne Blazej

Ale Blazej ma chociaz jakostam w glowie poukladane...
Wstreciucha pisze:Wszystko jednak legnie w gruzach kiedy powrownasz to z miloscia, wszystko co z niej sie rodzi, powstaje i czego jest powodem - jest piekne - ale to oczywiste .

<pijaki>
Wstreciucha pisze:chyba zostane alfonsem

Przypomina mi sie zlepek cytatow filmowych w formacie mp3 z pewnej stronki z humorem...
-Zostalem alfonsem
-Pierdo****?
TedBundy pisze:znajdziemy za dwieście, 1300 podzielimy jako prowizję

Najlepiej niech wsiada do samolotu i do USA, do Chicago (musi tylko dorzucic dodatkowe 1500 bo w okresie wakacyjnym bilety stoja 3000). Na Armitage i Cicero chodza takie co daja za 20 dolarow. W pakiecie za friko: syf i HIV.
ptaszek pisze:Piernik... wybacz, Ty już jesteś chory......

a ta Twoja dziewczyna jakaś dziwna

Bylabym sklonna zamienic przymiotniki, ewentualnie dopisac "chora" takze do dziewczyny :/
Ainsi sera, groigne qui groigne.
Grumble all you like, this is how it is going to be.
Awatar użytkownika
R1
Maniak
Maniak
Posty: 509
Rejestracja: 20 lis 2005, 17:14
Skąd: PL
Płeć:

Postautor: R1 » 13 cze 2006, 01:59

Na początku myślałem, że to prowokacja. Teraz myślę, że upadłeś kolego na głowę! To już jest chyba mega desperacja, żeby płacić za rozprawiczenie, nie mówiąc już o tej cenie. Toż jakby się tak uprzeć to już w miarę dobrych warunkach można spotkać się z atrakcyjną kobietą za 200 zł. Godzina czasu i masz full service :) Tyko czy to ma sens? Miej chłopie honor i nie użalaj się tak nad sobą. Może na pocieszenie napiszę Ci tylko, że ja swój pierwszy raz przeżyłem w wieku 22 lat. Tak więc nie rób niczego głupiego tylko poczekaj na kobietę, z którą połączy Cię coś więcej niż tylko sprawy łóżkowe. A wtedy i seks smakuje dużo lepiej niż taki za pieniądze. Przemyśl to.
I'm used to eat naughty girls without any eye movement ;)
kłębek
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 25
Rejestracja: 13 maja 2006, 16:30
Skąd: Łódź
Płeć:

Postautor: kłębek » 13 cze 2006, 19:49

też mam 20 lat i nikt mnie niechce i cie doskonale rozumiem,ale robić ten pierwszy raz z prostytutką i to za taką kase !

Wróć do „Seks, kontakt fizyczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 192 gości