stringi u faceta

Zagadnienia związane ze sferą fizyczną (cielesną), a także z problemami dotyczącymi tematów współżycia i kontaktów cielesnych. Pozycje seksualne - wymiana doświadczeń.

Moderator: modTeam

Awatar użytkownika
krzyniu
Maniak
Maniak
Posty: 658
Rejestracja: 22 maja 2004, 12:19
Skąd: ~~~
Płeć:

Postautor: krzyniu » 07 lip 2005, 21:41

moon pisze:Jasne. Ja nie wiem jak męskie gatki, ale dobrze dobrane stringi sa 1000 razy wygodniejsze od zwykłych fig. U panów przypuszczam, że tak samo.


szczerze watpie nie sadze by ktos wymyslil cos lepszego niz bokserki
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 07 lip 2005, 21:56

Hyhy pamiętam ;)

szczerze watpie nie sadze by ktos wymyslil cos lepszego niz bokserki

To, ze sam stawiasz sobie bariery nie znaczy, że one naprawdę istnieją. Ja Cie namawiac nie będę, bo to Twój tyłek i Twoja sprawa. :)
Jednak jeśli choć troszkę nie popróbowałeś chodzić [nie raz okazyjnie założyć na godzinę jakichś badziewnych ze słoniem czy coś] w stringach to się nie mów, ze złe czy strasznie niewygodne, bo nie masz podstaw to tego najmniejszych.
Awatar użytkownika
krzyniu
Maniak
Maniak
Posty: 658
Rejestracja: 22 maja 2004, 12:19
Skąd: ~~~
Płeć:

Postautor: krzyniu » 07 lip 2005, 21:58

owszem mam bo najlepiej jest bez bielizny - a im mniej obcisla to tym bardziej zblizony stan i jestem pewien ze jezlli nie przylega(przyciska\obciera) nic oprocz gumki to jest to dobre...stringów nawet jak bym stwierdzil ze wygodnme bym nie nosil bo to jest po prostu pedalskie
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 07 lip 2005, 22:02

Ktoś to ostatnio napisał Krystianowi. A przynajmniej w tym stylu. "Pisz - według mnie, moim zdaniem, uważam, że...itd"
stringów nawet jak bym stwierdzil ze wygodnme bym nie nosil bo to jest po prostu pedalskie

I znów powrót do barier z poprzedniego mojego postu :]
Awatar użytkownika
guli
Maniak
Maniak
Posty: 546
Rejestracja: 10 cze 2005, 14:44
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: guli » 08 lip 2005, 09:21

moon pisze:Jednak jeśli choć troszkę nie popróbowałeś chodzić [nie raz okazyjnie założyć na godzinę jakichś badziewnych ze słoniem czy coś] w stringach to się nie mów, ze złe czy strasznie niewygodne, bo nie masz podstaw to tego najmniejszych.

<brawo1> <browar>
Grzeczne dziewczynki idą do nieba

Niegrzeczne na ziemi mają swój raj
Awatar użytkownika
karmen
Maniak
Maniak
Posty: 517
Rejestracja: 16 sty 2005, 16:33
Skąd: północ
Płeć:

Postautor: karmen » 08 lip 2005, 23:02

stringów nawet jak bym stwierdzil ze wygodnme bym nie nosil bo to jest po prostu pedalskie


Nie zgadzam się, wcale to takie pedalskie nie jest... przecież wiadomo, że dziennie nie trzeba chodzić w stringach... jak już wcześniej pisalam mój chłopak ma stringi i od czasu do czasu je załozy dla mnie i wcale az tak go nei wkurzają... wszystko jest kwestią gustu i przyzwyczajenia
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 08 lip 2005, 23:07

karmen, oraz podejścia i wychowania.
Awatar użytkownika
krzyniu
Maniak
Maniak
Posty: 658
Rejestracja: 22 maja 2004, 12:19
Skąd: ~~~
Płeć:

Postautor: krzyniu » 09 lip 2005, 08:48

a co ma do tego wychowanie?mowicie tak bo wasi partnerzy je nosza...nie ma w tym nic fajnego, pozatym do takich gaci nie moze byc byle jaka du[pa - jedynie wytrenowana dupa moze w n ich znosnie wygladac-umiesniona(jakiegos trujboisty albo piłkarza)...pozatym gdzie wygoda
Awatar użytkownika
Dj_Gumczas_19
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 81
Rejestracja: 05 sie 2004, 23:30
Skąd: Koło Łodzi
Płeć:

Postautor: Dj_Gumczas_19 » 09 lip 2005, 10:08

Moja kobieta ciągle tyra o te stringi :-) sam niewiem czy próbowac?? cholera wie co jej odbije jak mnie zobaczy w stringach męskich :-P
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 09 lip 2005, 12:58

krzyniu pisze:a co ma do tego wychowanie?

Bo masz wpojone,że to a tamto to jest takie a takie. Na wszystko ma wpływ wychowanie.
krzyniu pisze:mowicie tak bo wasi partnerzy je nosza...

Aaaaaaa.....To Ty wiesz lepiej co Kurek nosi ode mnie?Dobrze sie dowiedzieć. Bo nie nosi stringów.
Awatar użytkownika
karmen
Maniak
Maniak
Posty: 517
Rejestracja: 16 sty 2005, 16:33
Skąd: północ
Płeć:

Postautor: karmen » 09 lip 2005, 13:04

Moja kobieta ciągle tyra o te stringi :-) sam niewiem czy próbowac?? cholera wie co jej odbije jak mnie zobaczy w stringach męskich :-P


oczywiście że spróbować.... (mój facet też spróbował i jakoś nie żałuje, sam ma usmiech na twarzy kiedy je załozy dla mnie hehe) ... nic nie tracisz a nich sie twojej kobiecie spodobają na twoej pupie i co ?? :D zaryzykuj... jak nie będziesz się w nich dobrze czuł to przecież ich wiecej nie założysz ale przynajmniej będziesz wiedzial jak to jest....
Awatar użytkownika
Kamela12
Maniak
Maniak
Posty: 662
Rejestracja: 27 gru 2004, 22:41
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: Kamela12 » 12 lip 2005, 19:42

moon pisze:krzyniu napisał/a:
a co ma do tego wychowanie?

Bo masz wpojone,że to a tamto to jest takie a takie. Na wszystko ma wpływ wychowanie.
krzyniu napisał/a:
mowicie tak bo wasi partnerzy je nosza...

Aaaaaaa.....To Ty wiesz lepiej co Kurek nosi ode mnie?Dobrze sie dowiedzieć. Bo nie nosi stringów.


Moim zdaniem (Moon ładnie napisałam, a jak nie to powtórzę więc MOIM ZDAniem) stringi u facetów są jak najbardziej i szumniej się tego wyrazić nie da - PEDALskie ! Nie chciałabym, oglądać mojego Krzysztofa w takim stroju. Jestem ze 100% facetem, a nie 78% . Kwestai wychowania ?? Bzdura. Ja nie znam takiwego przypadku wśród znbajomych, żeby rodzice wpajali dzieciom co maja zakładac na tyłek, a czego nie. Alke Ty widocznie znasz...:) :) Boże:) Wychowanie ma wpływ na wszytsko - zgadzam sie ,ale tylko w przypadku osoby nie potrafiącej jeszcze samodzielnie myśleć i podejmować decyzji, a co ważniejszego wykreować własnego ja.
I don`t like to hear I`m wrong when I`m right...
Awatar użytkownika
Pegaz
Weteran
Weteran
Posty: 2764
Rejestracja: 26 cze 2005, 16:58
Skąd: Kukuryku
Płeć:

Postautor: Pegaz » 12 lip 2005, 19:48

Dla mnie zwykłe slipy są niewygodne a co dopiero takie ohydne stringi beee wole luzik w boxerkach ;)
Ile jest wart świat pełen grubych krat?
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 12 lip 2005, 19:56

Jaki masz tam luzik w bokserkach ...wszak peta sie to gdzie tylko moze , tam w kroku , a i przysiasć mozna ... ja tam wole stringi , i jak pisalem kobiety mi je kupują ...to dziwne , bo z tego co tu wszystkie piszą , musiało by być ianczej ! <aniolek2>
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
Pegaz
Weteran
Weteran
Posty: 2764
Rejestracja: 26 cze 2005, 16:58
Skąd: Kukuryku
Płeć:

Postautor: Pegaz » 12 lip 2005, 19:59

Hehe no przyznaje jest pewne ryzyko,szczególnie jak się biega niemiło :D ale nie ma to jak prezes niczym nie skrępowany :P
Ile jest wart świat pełen grubych krat?
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 12 lip 2005, 20:00

Mój musi byc tzrymany w ryzach ...inaczej szaleje ! <aniolek2>
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
oleczka
Bywalec
Bywalec
Posty: 42
Rejestracja: 25 maja 2005, 20:42
Skąd: polska:)
Płeć:

Postautor: oleczka » 12 lip 2005, 20:39

krótko: NIE
Awatar użytkownika
Mysiorek
Weteran
Weteran
Posty: 5887
Rejestracja: 14 lip 2004, 11:22
Skąd: z wykopalisk
Płeć:

Postautor: Mysiorek » 12 lip 2005, 23:38

Andrew pisze:ja tam wole stringi

Zaraz trzepnę bluesa <belt1>
Lubisz mieć coś w dupie???!!!
Wrrrr...
<aniolek2>
KOCHAJ...i rób co chcesz!
Awatar użytkownika
Sir Charles
Weteran
Weteran
Posty: 3146
Rejestracja: 02 wrz 2004, 11:38
Skąd: sponad chaosu
Płeć:

Postautor: Sir Charles » 12 lip 2005, 23:46

gosia pisze:stringi u facetów są jak najbardziej i szumniej się tego wyrazić nie da - PEDALskie !

Bardzo wygodny przymiotnik - tylko co on tak naprawde oznacza...? Pedalskie stringi, pedalski chod, pedalska fryzura, pedalski glos, pedalski seks analny. Mam (nomen omen) w DUPIE, czy ktos uwaza za pedalskie cokolwiek, co mnie dotyczy. I w koncu nie wytrzymam i kupie te stringi i bede sobie w nich paradowal z nieukrywana satysfakcja prowokatora :D

Inna sprawa, ze bokserki sa (znowu nomen omen) ch.*jowo niewygodne :DD
soul of a woman was created below
Awatar użytkownika
Mysiorek
Weteran
Weteran
Posty: 5887
Rejestracja: 14 lip 2004, 11:22
Skąd: z wykopalisk
Płeć:

Postautor: Mysiorek » 13 lip 2005, 00:00

charlie81 pisze:Mam (nomen omen) w DUPIE

Hahaha... <browar> ... to za pogląd na całokształt :)
(ale stringi ma się w DUPIE ;P )
KOCHAJ...i rób co chcesz!
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 13 lip 2005, 08:29

Kup i ponoś , a zobaczysz iż nic w dupie sie nie ma ! <aniolek2>
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Joanna
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 13
Rejestracja: 08 lip 2005, 15:53
Skąd: Szczecin
Płeć:

Postautor: Joanna » 13 lip 2005, 10:32

Stringi na facecie?? Ohyda! Nawet ja, jako kobita, nie przepadam za strongami - jedno, to że nie wygodne, drugie iż mało która kobieca pupa wygląda w nich atrakcyjnie - cóż dopiero facet w stringach, pfi! Ja tam bym mojemu facetowi w życiu nie pozwoliła nałożyć czegoś takiego, na szczęście nie muszę mu bronić, bo sam też uważa, że takie gatki są śmieszne na męskiej pupie, nawet na najładniejszej (takiej jak jego) ;)
Awatar użytkownika
Mysiorek
Weteran
Weteran
Posty: 5887
Rejestracja: 14 lip 2004, 11:22
Skąd: z wykopalisk
Płeć:

Postautor: Mysiorek » 14 lip 2005, 02:01

Andrew pisze:Kup i ponoś , a zobaczysz iż nic w dupie sie nie ma !

Se kupiłem i ponosiłem - w dupie 2 kilo :P
Cały czas czułem coś "od tylca" - co chwile oglądałem się za siebie!!!
Uff... Ciebie tam nie było ... <aniolek2>
<browar>
KOCHAJ...i rób co chcesz!
Awatar użytkownika
krzyniu
Maniak
Maniak
Posty: 658
Rejestracja: 22 maja 2004, 12:19
Skąd: ~~~
Płeć:

Postautor: krzyniu » 14 lip 2005, 06:25

Joanna pisze:iż mało która kobieca pupa wygląda w nich atrakcyjnie


a ja sie nie zgodze uwazam ze kazda wyglada lepiej niz normalnie moze po za ludzmi z nadwaga ponad 10 kilo ale tak to na kazdej lepiej niz figi,
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 14 lip 2005, 08:31

Mysiorek pisze:
Andrew pisze:Kup i ponoś , a zobaczysz iż nic w dupie sie nie ma !

Se kupiłem i ponosiłem - w dupie 2 kilo :P
Cały czas czułem coś "od tylca" - co chwile oglądałem się za siebie!!!
Uff... Ciebie tam nie było ... <aniolek2>
<browar>


wiec złe kupiłes ! nie dopasowane

[ Dodano: 2005-07-14, 08:33 ]
Joanna pisze:Stringi na facecie?? Ohyda! Nawet ja, jako kobita, nie przepadam za strongami - jedno, to że nie wygodne, drugie iż mało która kobieca pupa wygląda w nich atrakcyjnie - cóż dopiero facet w stringach, pfi! Ja tam bym mojemu facetowi w życiu nie pozwoliła nałożyć czegoś takiego, na szczęście nie muszę mu bronić, bo sam też uważa, że takie gatki są śmieszne na męskiej pupie, nawet na najładniejszej (takiej jak jego) ;)


Takkk ale jak byś poszła na "chipendelsów" to piszczałaś by jak wiekszosc tam kobiet ! <browar>
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
Kamela12
Maniak
Maniak
Posty: 662
Rejestracja: 27 gru 2004, 22:41
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: Kamela12 » 15 lip 2005, 00:02

krzyniu pisze:Joanna napisał/a:
iż mało która kobieca pupa wygląda w nich atrakcyjnie


a ja sie nie zgodze uwazam ze kazda wyglada lepiej niz normalnie moze po za ludzmi z nadwaga ponad 10 kilo ale tak to na kazdej lepiej niz figi,


Joanna - też kiedyś tak myślałam jak Ty, ale zmieniłam zdanie. Kobiety naprawdę ( o ile nie są szczególnie grube) lepiej w stringach wyglądają, czyli to co napisał Krzyś to prawda, prawda i sama prawda:)
I don`t like to hear I`m wrong when I`m right...
Joanna
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 13
Rejestracja: 08 lip 2005, 15:53
Skąd: Szczecin
Płeć:

Postautor: Joanna » 16 lip 2005, 09:42

Andrew, zapewniamcię, że nigdy w życiu nie poszłabym na tak tendetną rozrywkę, jak "chipendelsi"!

[ Dodano: 2005-07-16, 09:43 ]
Gosiu, ja podobno mam ładną pupę,a jednak mi osobiście bardziej się ona podoba w normalnych majteczkach niż w stringach. Kwestia gustu :)
Awatar użytkownika
Kamela12
Maniak
Maniak
Posty: 662
Rejestracja: 27 gru 2004, 22:41
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: Kamela12 » 16 lip 2005, 12:04

Gosiu, ja podobno mam ładną pupę,a jednak mi osobiście bardziej się ona podoba w normalnych majteczkach niż w stringach. Kwestia gustu

No pewnie, grunt żeby czuć się dobrze i wygodnie. Tylko nie zdziw się jak chłopak będzie kręcił nosem na figi i będzie chciał stringi :)
I don`t like to hear I`m wrong when I`m right...
Awatar użytkownika
krzyniu
Maniak
Maniak
Posty: 658
Rejestracja: 22 maja 2004, 12:19
Skąd: ~~~
Płeć:

Postautor: krzyniu » 17 lip 2005, 21:50

a ja jak mowilem kazdy tylek wyglada lepiej w stringach, tylek w figach nie wyglada bo go nie widac za tych majtów
Awatar użytkownika
Kamela12
Maniak
Maniak
Posty: 662
Rejestracja: 27 gru 2004, 22:41
Skąd: Polska
Płeć:

Postautor: Kamela12 » 17 lip 2005, 22:04

krzyniu pisze:a ja jak mowilem kazdy tylek wyglada lepiej w stringach, tylek w figach nie wyglada bo go nie widac za tych majtów

Chyba, że tylek z rozstepami i cellulitem :) to wtedy trzeba ukrywac taki tylek jak najbardziej:)
I don`t like to hear I`m wrong when I`m right...

Wróć do „Seks, kontakt fizyczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości