owłosieni czy wydepilowani

Zagadnienia związane ze sferą fizyczną (cielesną), a także z problemami dotyczącymi tematów współżycia i kontaktów cielesnych. Pozycje seksualne - wymiana doświadczeń.

Moderator: modTeam

Awatar użytkownika
gerald
Początkujący
Początkujący
Posty: 7
Rejestracja: 11 lut 2012, 00:08
Skąd: Włocławek
Płeć:

owłosieni czy wydepilowani

Postautor: gerald » 11 lut 2012, 00:14

Chciałbym sie dowiedzieć czy więcej forumowiczów jest wydepilowanych czy owłosionych.
Ja osobiście się strzygę ale nie do zera, natomiast moja narzeczona jest wydepilowana oprócz paska włosów, jednak czasem ze względu na nasze zamiłowanie do włosów jakiś czas się nie depiluje w ogóle ( no tylko pod pachami) ale nogi zostają, co wy na to, jak to jest u was?
Ostatnio zmieniony 11 lut 2012, 00:16 przez gerald, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 11 lut 2012, 12:36

Od owlosionej baby gorsza jest tylko taka ktora sie goli i ma krotkie klujace odrosty.
Awatar użytkownika
Nemezis
Weteran
Weteran
Posty: 928
Rejestracja: 22 maja 2007, 00:40
Skąd: Dziki Wschód
Płeć:

Postautor: Nemezis » 11 lut 2012, 15:49

Mav, czyli wg Ciebie od owłosionej baby jest gorsza każda, która ma ze dwa/trzy dni przerwy w goleniu :P

Ja staram się do sprawy podchodzić racjonalnie - golę się dla faceta, nie dla siebie. To jest strasznie niewygodne, czaso- i wodo- (w przypadku prysznica) -chłonne. Gdy jakiś czas nie widzę się z Moim, albo "nie planujemy" "bliższych" spotkań, to szczerze nie odczuwam potrzeby machania maszynką. Zupełnie mi to nie przeszkadza.

I nie wyobrażam sobie, że gdy zamieszkamy wreszcie razem, to będę goliła się CODZIENNIE <chory> Strata czasu, a faceta mam przecież Normalnego ;)
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 11 lut 2012, 16:09

Nemezis pisze:Mav, czyli wg Ciebie od owłosionej baby jest gorsza każda, która ma ze dwa/trzy dni przerwy w goleniu
Z przyczyn praktycznych. Owlosione nogi moze nie sa specjalnie piekne (choc nie kazda kobieta ma az tyle ze musi golic) ale takie z odrostami drapia i to irytuje. Podobnie irytuje odrost w bikini bo drapie twarz.
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 11 lut 2012, 23:15

ja lubie włosy
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
Marissa
Weteran
Weteran
Posty: 1864
Rejestracja: 30 maja 2006, 11:46
Skąd: XxX
Płeć:

Postautor: Marissa » 14 lut 2012, 10:29

Sama czuję się lepiej jak jestem wydepilowana, ale ostatnio zaniedbuję się w tej materii. Ale ani mi, ani mojemu to nie przeszkadza.
Facet też mógłby się golić (od święta to robi), ale też nie jest to mój wymóg konieczny żeby zejść niżej do jego czułych punktów (chociaż parę razy prawie by się nastój popsuł gdy zaczęłam kaszleć bo mi włosek w ustach utknął).
Awatar użytkownika
sex-to-nie-tabu
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 08 sie 2012, 21:03
Skąd: Poznań
Płeć:

Postautor: sex-to-nie-tabu » 08 sie 2012, 21:34

nie wyobrazam sobie siebie nie wydepilowanej ;)

a partner- wszystko jedno.
My sexual preference is often.
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 11 sie 2012, 11:19

wydepilowana -? ...fuj ! ale kazdy jest inny ! dzieciecy wyglad mnie nie podnieca , wrecz odwrotnie .
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
ilonasz22
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 17 wrz 2012, 18:17
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: ilonasz22 » 17 wrz 2012, 18:18

a ja tam wolę wydepilowanych facetów
Zielona900
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 27 sie 2012, 23:24
Skąd: Toruń
Płeć:

Postautor: Zielona900 » 17 wrz 2012, 23:40

Ja osobiście nie wyobrażam sobie nie być wydepilowaną, dla mnie to uczucie jakbym był abrudna (choć wiem, że jedno z drugim nie ma nic wpólnego).
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2012, 06:36 przez Zielona900, łącznie zmieniany 2 razy.
Esmerasmera
Początkujący
Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 13 wrz 2012, 14:39
Skąd: Wciąż Polska
Płeć:

Postautor: Esmerasmera » 19 wrz 2012, 10:04

a ja stawiam na opcję pół na pół u faceta jeśli chodzi o owłosienie:)
ale bez klaty ala troglodyta
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 19 wrz 2012, 18:18

zielona jestes przykladem kogod komu mózg zlasowano <hahaha>
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
basima
Początkujący
Początkujący
Posty: 8
Rejestracja: 04 paź 2012, 20:03
Skąd: Lublin
Płeć:

Postautor: basima » 04 paź 2012, 20:15

Maverick pisze:
Nemezis pisze:Mav, czyli wg Ciebie od owłosionej baby jest gorsza każda, która ma ze dwa/trzy dni przerwy w goleniu
Z przyczyn praktycznych. Owlosione nogi moze nie sa specjalnie piekne (choc nie kazda kobieta ma az tyle ze musi golic) ale takie z odrostami drapia i to irytuje. Podobnie irytuje odrost w bikini bo drapie twarz.


Tak samo zarost mężczyzn drapie a całować się pozwalamy :>
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 04 paź 2012, 23:15

Tylko ze twarzy nie da sie depilowac.
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 05 paź 2012, 10:13

Da się. Od wosków po laser.
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 05 paź 2012, 10:23

Jasne. Tylko ze twarz jest bardziej delikatna niz nogi, a zarost twardszy. Juz sobie wyobrazam jakby wygladala po takim wosku. A laser - jesli ktos chce na stale...
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 05 paź 2012, 10:33

Ale się da.
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 06 paź 2012, 20:36

I tu by sie przydalo w polskim jezyku cos jak w niemieckim jest können i dürfen.
Awatar użytkownika
lollirot
Weteran
Weteran
Posty: 3294
Rejestracja: 02 maja 2005, 00:52
Skąd: ...
Płeć:

Postautor: lollirot » 14 paź 2012, 08:38

Maverick pisze:I tu by sie przydalo w polskim jezyku cos jak w niemieckim jest können i dürfen.

Wystarczyłoby sprawne posługiwanie się ojczystym :]
pan nie jest moim pasterzem
a niczego mi nie brak
nie przynależę i nie wierzę
i chociaż idę ciemną doliną
zła się nie ulęknę i nie klęknę.
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 14 paź 2012, 08:56

Zeby calym zdaniem opisac to co mozna gdzie indziej jednym wyrazem?

Wróć do „Seks, kontakt fizyczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości