yasmin

Forum służące do wymiany opinii i doświadczeń na tematy związane z antykoncepcją i ciążą.

Moderator: modTeam

Maggot
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 61
Rejestracja: 27 cze 2006, 19:54
Skąd: Bytom
Płeć:

Postautor: Maggot » 11 sie 2007, 10:20

uf, to dobrze :) dzięki <browar>
Awatar użytkownika
betusia
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 315
Rejestracja: 23 sty 2006, 15:23
Skąd: nietutejsza
Płeć:

Postautor: betusia » 15 sie 2007, 15:04

No wlasnie ja tez biore Yasmin po przerwie dwymiesiecznej w braniu i niestety udalo mi sie dorwac ginekologa i tabletki dopiero ok.24 godziny po dostaniu okresu i wiec juz chyba sie liczy jako drugi dzien....

W piatek kiedy wroci moj ukochany bede juz po 5 tabletkach kiedy bedzie <sex>... a trzeba 7 zeby bylo zabezpieczenie jak bylo napisane na ulotkach od innych tabsow.

Bo ulotka Yasmin milczy i jednyna opcja jaka przewiduje to branie pierwszego dnia.

I wlasnie mysle czy nie zaryzykowac i kochac sie bez gumek..... w sumie wzielam prawie pierwszego dnia, piec tabletek, nie cierpie prezerwatyw....

Myslicie ze to duze ryzyko? Bo ja na moja intuicje to szanse na niepozadana ciaze sa nie wieksze niz 90 procent.
Kazdy problem ma rozwiazanie.
A jesli nie ma rozwiazania to nie ma problemu
Awatar użytkownika
runeko
Weteran
Weteran
Posty: 1457
Rejestracja: 29 gru 2005, 21:31
Skąd: Chicago
Płeć:

Postautor: runeko » 24 sie 2007, 07:45

betusia pisze:W piatek kiedy wroci moj ukochany bede juz po 5 tabletkach kiedy bedzie ... a trzeba 7 zeby bylo zabezpieczenie jak bylo napisane na ulotkach od innych tabsow.

Ty patrz na ulotkę od Yasmine, a nie "innych tabsów". Poza tym nie słyszałam jeszcze o tabletkach, które trzeba brać aż siedem dni, żeby działały.
betusia pisze:Myslicie ze to duze ryzyko? Bo ja na moja intuicje to szanse na niepozadana ciaze sa nie wieksze niz 90 procent.

Ponieważ 10% to bardzo niedużo <diabel> Bosshhh, jaka jazda <pijak>
Ainsi sera, groigne qui groigne.
Grumble all you like, this is how it is going to be.
Awatar użytkownika
janek111
Początkujący
Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 18 sie 2007, 14:11
Skąd: Polska B
Płeć:

Yasmine

Postautor: janek111 » 20 kwie 2008, 22:38

Mam pytanie:
Moja Ukochana zaczęła brać Yasmine zgodnie z zaleceniami lekarza i ulotki etc...
...czyli w pierwszym dniu cyklu... Tego samego dnia ustąpiło krwawienie... Z wielu postów jakie przeczytałem na tym forum wynika, że większym problemem (wiele osób o tym pisało) jest, że krwawienie trwało wiele dni... Czy w takim razie jeśli ustąpiło zaraz po pierwszej tabletce, czy to nie jest coś dziwnego? czy słusznie się obawiamy że coś jest nie tak ?
Pozdr...
Dziś podpisu brak...
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 21 kwie 2008, 07:58

janek111 pisze:czy słusznie się obawiamy że coś jest nie tak ?
Nie. Hormony to dziwne cosie. Wszystko jest możliwe zwłaszcza przy 1 opakowaniu.
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2008, 07:58 przez ksiezycowka, łącznie zmieniany 1 raz.
megxx
Początkujący
Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:21
Skąd: Trójmiasto
Płeć:

Postautor: megxx » 01 lut 2009, 20:11

Mam pytanie- czy możliwe jest, że dopiero po 3 opakowaniu piersi zaczeły boleć/puchnąć? I czy po yasmine zauważyłyście u siebie częstsze oddawanie moczu?

Z góry dziękuje za odpowiedz
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 01 lut 2009, 22:38

Tak, bywa.
Awatar użytkownika
runeko
Weteran
Weteran
Posty: 1457
Rejestracja: 29 gru 2005, 21:31
Skąd: Chicago
Płeć:

Postautor: runeko » 01 lut 2009, 23:18

To jeszcze nic, mi po półtora roku Orto Evry piersi urosły o rozmiar. Więc jak pisała księżycówka, mozliwe jest wszystko.
Ainsi sera, groigne qui groigne.
Grumble all you like, this is how it is going to be.
megxx
Początkujący
Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:21
Skąd: Trójmiasto
Płeć:

Postautor: megxx » 12 lut 2009, 11:41

Dziewczyny, mam pytanie- czy zdażylo się którejś z Was miewać zgage jako skutek uboczny brania tabletek anty?

Od 4 miesięcy biore Yasmin, nigdy wcześniej nie miałam zgagi, a teraz pojawia sie ona wręcz regularnie (od ostatniego opakowania). Wyczytałam ze zgaga to również jeden z pierwszych objawów ciąży. Tabletki biore regularnie, bez zadnych spóźnień itd, ale zaczełam się już denerwować ;/

Z góry dziękuje za odpowiedz.
ona1987
Początkujący
Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:28
Skąd: Katowice
Płeć:

tabletki Y A S M I N

Postautor: ona1987 » 08 paź 2009, 14:27

Mam pytanko .. takie ogólne.. Czy stosowanie tabletek może powodować, że podczas stosuknku mam "sucho" ? i muszę stosować żel intymny.... ??????
ona1987
Awatar użytkownika
Elspeth
Weteran
Weteran
Posty: 1525
Rejestracja: 15 lip 2004, 12:22
Skąd: Dublin
Płeć:

Postautor: Elspeth » 08 paź 2009, 14:31

Tak, moze
Non! Rien de rien... Non ! Je ne regrette rien !
dec877
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 12 lis 2009, 11:02
Skąd: Nibylandia
Płeć:

Postautor: dec877 » 12 lis 2009, 11:07

Polecam tabletki novynette - brak skutkow ubocznych
Obrazek
Awatar użytkownika
lollirot
Weteran
Weteran
Posty: 3294
Rejestracja: 02 maja 2005, 00:52
Skąd: ...
Płeć:

Postautor: lollirot » 12 lis 2009, 11:17

dec877, brałeś?
pan nie jest moim pasterzem
a niczego mi nie brak
nie przynależę i nie wierzę
i chociaż idę ciemną doliną
zła się nie ulęknę i nie klęknę.
Keisha
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 26 kwie 2010, 14:30
Skąd: Lublin
Płeć:

Postautor: Keisha » 26 kwie 2010, 14:51

Czesc!

Mam do Was takie pytanie. Miesiąc temu wylądowałam w szpitalu z zapaleniem otrzewnej, spowodowanym zaburzeniami hormonalnymi ( tak w skrucie), oraz podejrzeniem przerostu endometrium. Po kuracji w szpitalu dostałam Yasmin. Właśnie zaczynam 2 opakowanie i jak narazie wszystko jest ok. Jednak jest jeden problem, moi rodzice mają bardzo poważne żylaki, podobnie dziadkowie, no i były w rodzinie zawały. Jak wiem jest to przeciwskazaniem do brania tabletek ze wzgledu na ryzyko zakrzepicy.
Co myślicie na ten temat? Odstawienie tabletek może grozić ponownym zapaleniem otrzewnej i w konsekwencji w moim przypadku, niepłodnością.
Pozdrawaim
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2010, 14:55 przez Keisha, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 26 kwie 2010, 22:24

Keisha, jeśli lekarze po wywiadzie, badaniach itd. mając świadomość, że w Twojej rodzinie są takie schorzenia Ci dali Yasmin to bym się ich słuchała, a nie pytała po internecie. Oni lepiej wiedzą. Jeśli jestem młoda, nie palisz to raczej ot tak zakrzepicy z miejsca nie dostaniesz.
Keisha
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 26 kwie 2010, 14:30
Skąd: Lublin
Płeć:

Postautor: Keisha » 27 kwie 2010, 13:09

księżycówka, lekarz nie wiedział, że w mojej rodzinie jest taka sytuacja, ponieważ zapomniałam mu o tym wspomnieć. Dla tego też pytam na forum, a od tego jest internet, żeby pytać, może ktoś miał akurat podobną sytuację. Dziś idę na wizytę i owszystko zapytam, jednak zawsze dobrze poznać różne opinie na ten temat z różnych źródeł.
Pozdrawiam
jeolu

Postautor: jeolu » 06 wrz 2014, 00:06

Witam, mam pyanie na temat tabletek i samego ich dzialania, a mianowicie : tabletki yasmine zostaly mi przepisane przez dermatologa, z sugestia wziecia ich tego samego dnia, jako lekarstwo na tradzik, tudziez zmiany skorne. Niestety nie mam mozliwosci obecnie skozystac z opini mojego ginekologa, zwracam sie do Was z zapytaniem, czy tabletki dzialaja biarac pierwsza 10dni przed okresem , jezeli wlasnie zaczelam brac 3 opakowanie ?
z gory dziekuje za odpowiedz, pozdrawiam.
jeolu

Postautor: jeolu » 06 wrz 2014, 00:08

skorzystac*
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 08 wrz 2014, 14:55

3 opakowanie??? W sensie bierzesz je juz 3 miesiace? No to raczej dzialaja...

Wróć do „Antykoncepcja oraz ciąża”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości