yasmin-czy można wziąć później niż w 1 dniu okresu?

Forum służące do wymiany opinii i doświadczeń na tematy związane z antykoncepcją i ciążą.

Moderator: modTeam

crissy
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 07 lis 2010, 22:12
Skąd: nibylandia
Płeć:

yasmin-czy można wziąć później niż w 1 dniu okresu?

Postautor: crissy » 07 lis 2010, 22:26

Mam pytanie.zaczęłam brać tabletki yasmin od 3 dnia miesiączki.czytałam że wtedy też zabezpieczają przed ciążą tylko działają dopiero po tygodniu a nie po 1 dniu.W ulotce nic takiego nie pisze i nie wiem teraz czy po tygodniu będę już zabezpieczona?
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 07 lis 2010, 22:38

crissy pisze:nic takiego nie pisze
Nie jest napisane, a nie "nie pisze".

Jeśli wzięłaś 3 dnia to tydzień dodatkowo się zabezpieczasz jeszcze i po tygodniu już nie musisz.
Jagienka06
Weteran
Weteran
Posty: 874
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:25
Skąd: Z miasta
Płeć:

Postautor: Jagienka06 » 20 cze 2012, 19:52

ja tez mam pytanie o yasmin. od 4 miesiecy uzywam anty. w tym miesiacu kupiłam z importu rownoleglego exportowane z hiszpanii z opisami w jezyku ktorego nie znam. no i zapomnialam jednej tabletki w pierwszym tygodniu. nie wiem w ktorym dniu bo sie zorientowalam dopiero teraz po 10 dniach, ale mysle ze to bylo miedzy 2 a 5 dniem. 7 dnia uprawiałam sex. Czy istnieje szansa zajscia w ciaze???? Kiedy teoretycznie wystepuje owulacja przy braniu anty?
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 21 cze 2012, 00:20

Jak zapomnisz to przez 7 dni facet powinien spuszczac sie na twarz, a nie do srodka. Jezeli w ciagu tych siedmiu dni spuscil sie bez sensu do srodka zamiast na twarz to mozesz zajsc.
Jagienka06
Weteran
Weteran
Posty: 874
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:25
Skąd: Z miasta
Płeć:

Postautor: Jagienka06 » 21 cze 2012, 06:37

Maverick pisze:Jak zapomnisz to przez 7 dni facet powinien spuszczac sie na twarz, a nie do srodka. Jezeli w ciagu tych siedmiu dni spuscil sie bez sensu do srodka zamiast na twarz to mozesz zajsc.
Dziękuję za obrazową odpowiedz ;) Za miesiac dam znać czy było bez sensu czy nie ;)
Aliraza482
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 19 lis 2014, 07:08
Skąd: aaaaaaa
Płeć:

Postautor: Aliraza482 » 19 lis 2014, 07:22

Witam. Mam taka sytuację, że po skończonym opakowaniu przestałam barać tabletki, dzisiaj jest 5 dzień bez. Czy jest jakaś możliwość, żeby wrócić do przyjmowania tabletek czy muszę poczekać do miesiączki ?
ali
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 19 lis 2014, 17:40

Minie 7 dni i jedziesz dalej.

Wróć do „Antykoncepcja oraz ciąża”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości