brak okresu

Forum służące do wymiany opinii i doświadczeń na tematy związane z antykoncepcją i ciążą.

Moderator: modTeam

Awatar użytkownika
Asfaloth
Bywalec
Bywalec
Posty: 38
Rejestracja: 04 gru 2005, 12:54
Skąd: ze wsząd
Płeć:

brak okresu

Postautor: Asfaloth » 15 cze 2006, 22:21

Tak wiem ze tego jest duzo, ale ja juz nie moge psychicznie wytrzymac O_o

Biore tabletki pol roku(novinette), wyniki mam dobre, dobrze sie czuje, a ciązy nie ma mowy, nie bylo dlugo stosunku itp..

Zawsze dostalawalam okres okolo 16 w konkretny dzien, a miesiac temu dostalam wczesniej... i bylo tak malo krwi ze to ledwo co plamienie bylo...?
Bylam u lekarza i stwierdzila ze to stres...
A teraz (czyli miesiac pozniej) w ogóle krwawienia nie ma O_o.

Ja mam tak ze jak siedze w domu i nie ma zadnego wysilku fizycznego to mam maniej, ale zeby wcale?

No i nie mam juz stresow... koniec szkoly... itp :/

Moze komus sie to zdarzylo? Bo ja sie boje, ze doprowadzilam sie tabletkami do nieplodnosci... :(
Awatar użytkownika
betusia
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 315
Rejestracja: 23 sty 2006, 15:23
Skąd: nietutejsza
Płeć:

Postautor: betusia » 17 cze 2006, 13:54

Asfaloth pisze:i bylo tak malo krwi ze to ledwo co plamienie bylo...?
Bylam u lekarza i stwierdzila ze to stres... A teraz (czyli miesiac pozniej) w ogóle krwawienia nie ma O_o.


Nie przejmuj się tak... Może się zdarzyć, że krawienie z odstawienia jeden raz nie wystąpi i nie jest to powód do wielkiego nie pokoju.
Natomiast jeśli chodzi o "obfitość" to ja na tabletkach też tak mam, że te krawienia są niewielkie i jest to całkowiecie normalne - bo to krawienie jest sztucznie wywołane jakby nie patrzeć...

Asfaloth pisze:Bo ja sie boje, ze doprowadzilam sie tabletkami do nieplodnosci..

Oj nie nakręcaj się tak... Niepłodność to zbyt złożona sprawa, żeby obwiniać o nią tabletki szczególnie że nie masz ku temu powodu - a po co się martwić na zapas?

Biore tabletki pol roku(novinette)
- Novynette (bo pewnie je bierzesz) - ma niskie dawki hormonów a co za tym idzie ogromnego spustoszenia nie sieje. -
Kazdy problem ma rozwiazanie.
A jesli nie ma rozwiazania to nie ma problemu
lejka1
Początkujący
Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 18 mar 2017, 16:41
Skąd: Warszawa
Płeć:

Re: brak okresu

Postautor: lejka1 » 23 sie 2017, 22:05

A słyszałaś o Inofem , zawiera mio-inozytol i kwas foliowy. Przeznaczony jest dla kobiet z PCOS, starających się o dziecko takżemetodą in vitro. Pomaga odzyskać równowagę hormonalną i przywrócić właściwą częstość cykli. Pomoże również w problemach ze złym samopoczuciem, nadmiernym owłosieniem czy brzydką cerą.
aguniaSz
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 10
Rejestracja: 22 lip 2017, 21:40
Skąd: Bydgoszcz
Płeć:

Re: brak okresu

Postautor: aguniaSz » 17 wrz 2017, 13:21

ja miałam straszne problemy z nieregularnym okresem, a przede wszystkim z bardzo bolesnym! bywalo ze zwijałam sie z bolu w domu. ostatecznie lekarz zasugerował mi wkładkę levosert ktora po jakichś 3 mscach uregulowała cykl
paniProblemowa
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 23
Rejestracja: 08 gru 2016, 14:34
Skąd: Warszawa

Re: brak okresu

Postautor: paniProblemowa » 05 sty 2018, 16:14

Najlepiej będzie pójść do ginekologa czasem jest to po prostu normalny tryb kobiecego organizmu ale lepiej to sprawdzić. Ja zawsze miałam problem z nieregularnymi i bolesnymi okresami i dopiero po podaniu tabletek antykoncepcyjnych cykl się wyregulował.
July_87
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 12 lut 2018, 01:15
Skąd: Sosnowiec
Płeć:

Re: brak okresu

Postautor: July_87 » 12 lut 2018, 01:28

również uważam, że najlepszą opcją będzie umówienie się do swojej gin, a jak masz wątpliwości co do jej oceny, to wybierz się do innego ginekologa, by się przekonać. Warto się nie stresować, czasem przy nieregularnych okresach tak się dzieje. Dużo zdrówka !

Wróć do „Antykoncepcja oraz ciąża”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości