Intercyza

Zagadnienia związane ze sferą uczuciową, a także z problemami dotyczącymi tematów miłosnych oraz kontaktów emocjonalnych z płcią przeciwną.

Moderator: modTeam

Intercyza to dla Ciebie

dobre rozwiazanie
36
73%
brak zaufania
13
27%
 
Liczba głosów: 49
Awatar użytkownika
Yasmine
Weteran
Weteran
Posty: 5286
Rejestracja: 10 kwie 2005, 18:40
Skąd: stąd ;)
Płeć:

Intercyza

Postautor: Yasmine » 07 sie 2005, 11:21

Mam pytanie dotyczy intercyzy(malzenskiej umowy majątkowej-jakby ktos nie wiedzial :) ). Czy uwazacie, ze to dobre rozwiązanie, czy postrzegacie je jako brak zaufania?
MR G

Postautor: MR G » 07 sie 2005, 11:27

Moim zdniem intercyza to brak zaufania !! moim zdaniem jak się ufa to do końca :D ja nawet nie myśle o spisywniu intercyzy :D bo to jest wielki błąd na samym początku bycia z kimś :P
Awatar użytkownika
Krzych(TenTyp)
Weteran
Weteran
Posty: 1848
Rejestracja: 25 lis 2004, 12:51
Skąd: Bydgoszcz
Płeć:

Postautor: Krzych(TenTyp) » 07 sie 2005, 11:32

Moim zdaniem to dobre zrozwiąznie z tego powodu trzeba myśleć racjonalnie przez cały okres zwiazku. Jeżeli się nic nie stanie to nadal będzemy trwali w zwiazku w ktorym wszystko gra. Ba nawet jezeli tak będzie to intercyza nie jest potrzebna. Ale w życiu jest tak ze "wszystko sie zmienia" Więc na wszelki wypadek mozna się zabezpieczyć, to jest dla wspulnego dobra. Bo poco się puźniej szlajać po kilka lat po sadach :?
H, man runs over a woman in his car, whos fault is?
Well...
Why is the man...
Driveing in the kitchen ?
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 07 sie 2005, 12:40

Nie uważam tego za brak zaufania.
Gdybym miała w cholerę kasy to bym na pewno spisała.
Ale nie mam więc po co?
Awatar użytkownika
Yasmine
Weteran
Weteran
Posty: 5286
Rejestracja: 10 kwie 2005, 18:40
Skąd: stąd ;)
Płeć:

Postautor: Yasmine » 07 sie 2005, 12:45

Ja zaznaczylam jako brak zaufania.Po pierwsze dlatego ze wlasnie nie mam kasy. Ale wydaje mi sie ze to jest gdybanie "co bedzie jak nam nie wyjdzie" a takie cos nie ma sensu i juz cos psuje na wstepie. Ale jakbym byla obrzydliwie bogata i byla gwiazda to pewnie bym spisala bo tam to rzadko chodzi o co innego jak o kase.
Awatar użytkownika
kurek
Maniak
Maniak
Posty: 569
Rejestracja: 06 paź 2004, 13:32
Skąd: z prawa :P
Płeć:

Postautor: kurek » 07 sie 2005, 12:55

a widzialyscie kiedys rozwod?
znacie jakies pary ktore sie rozwodza?
nie macie pojecia jakie wtedy censored z ludzi wychodzi...
"pokojowe" rozwody to zdecydowana rzatkosc...
niestety najbardziej na tym cierpia dzieci... :(
jestem za intercyza
zaufanie zaufaniem...
...a formalnosci formalnosciami
Zamykam oczy i udaje ze nie widze...
Zatykam uszy i udaje ze nie slysze...
Zamykam serce i udaje ze nie czuje...
To nie jest yba najlepsza modlitwa...
.:LZY:.
Awatar użytkownika
Yasmine
Weteran
Weteran
Posty: 5286
Rejestracja: 10 kwie 2005, 18:40
Skąd: stąd ;)
Płeć:

Postautor: Yasmine » 07 sie 2005, 12:57

kurek pisze:a widzialyscie kiedys rozwod?

Nooo. Moi rodzice sie rozwiedli, pokojowo. Moj wujek tez pokojowo. Bez intercyz. Moze nie maja censored we krwi :).
Awatar użytkownika
szopen
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 459
Rejestracja: 17 cze 2004, 00:48
Skąd: Z domku :-)
Płeć:

Postautor: szopen » 07 sie 2005, 13:16

Jak dla mnie to rak aufania i rzucanie sobie kłód pod nogi już na samym początku małżeństwa, ale pewnie tak myśle bo nie mam kasy :)
Cuda się zdarzają. Co potwierdzi każdy programista :)

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Głęboka Purpura
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 86
Rejestracja: 10 lip 2005, 11:50
Skąd: Z daleka
Płeć:

Postautor: Głęboka Purpura » 07 sie 2005, 13:44

Tak troszkę dziwnie, na początku małżeństwa podział - to Twoje, a to moje;)
"If you’re leaving close the door.
I’m not expecting people anymore..."
Awatar użytkownika
Mysiorek
Weteran
Weteran
Posty: 5887
Rejestracja: 14 lip 2004, 11:22
Skąd: z wykopalisk
Płeć:

Postautor: Mysiorek » 07 sie 2005, 14:00

Yasmine pisze:Czy uwazacie, ze to dobre rozwiązanie, czy postrzegacie je jako brak zaufania?

Tak!
Jest to dobre rozwiązanie, pokazujące brak zaufania :D
KOCHAJ...i rób co chcesz!
cubasa
Weteran
Weteran
Posty: 1412
Rejestracja: 15 gru 2004, 01:46
Skąd: VV@r52@vv@
Płeć:

Postautor: cubasa » 07 sie 2005, 14:34

Intercyza to dobre rozwiązanie:) Nic nie dane jest na zawsze, a życie przynosi rożne sytuacje ;)
Polecam serwis dla zaginionych i znalezionych zwierzaków http://zaginiony-znaleziony.pl/
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 07 sie 2005, 14:51

kurek pisze:a widzialyscie kiedys rozwod?
znacie jakies pary ktore sie rozwodza?

Od cholery. I fakt, ze niekoniecznie pokojowo. :/
cubasa pisze:życie przynosi rożne sytuacje

I włąśnie po to ona jest :]
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 07 sie 2005, 15:14

Intercyza to swietna rzecz ...tyle ze Wy tu za młodzi jestescie by to zrozumieć ...napisalem o tym w innym wątku , tam też był ten temat poruszany
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
Hyhy
Weteran
Weteran
Posty: 2611
Rejestracja: 29 mar 2004, 01:41
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Hyhy » 07 sie 2005, 17:01

A ja bym chcial zeby w ogóle pieniedzy w zwiazkach nie bylo :) bo tu latwiej o problemy niz o cokolwiek dobrego :D
"Jest taka cierpienia granica, za ktora sie usmiech pogodny zaczyna...Hyhy "

hyhy e(L)o :)
Awatar użytkownika
ANIOŁ_30
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 29
Rejestracja: 07 sie 2005, 17:07
Skąd: z sieci
Płeć:

Postautor: ANIOŁ_30 » 07 sie 2005, 17:33

MR G pisze:Moim zdniem intercyza to brak zaufania !! moim zdaniem jak się ufa to do końca :D ja nawet nie myśle o spisywniu intercyzy :D bo to jest wielki błąd na samym początku bycia z kimś :P


To nie jest błąd tylko bardzo dobra decyzja.Niestety różnie się układa a życie to nie bajka ... taka decyzja świadczy o dojrzałości partnerów .
Awatar użytkownika
Krzych(TenTyp)
Weteran
Weteran
Posty: 1848
Rejestracja: 25 lis 2004, 12:51
Skąd: Bydgoszcz
Płeć:

Postautor: Krzych(TenTyp) » 07 sie 2005, 19:06

Andrew pisze:Intercyza to swietna rzecz ...tyle ze Wy tu za młodzi jestescie by to zrozumieć ...napisalem o tym w innym wątku , tam też był ten temat poruszany

Moze jakiś link ?
H, man runs over a woman in his car, whos fault is?

Well...

Why is the man...

Driveing in the kitchen ?
Awatar użytkownika
fifi
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 166
Rejestracja: 07 cze 2005, 21:24
Skąd: trojmiasto
Płeć:

Postautor: fifi » 07 sie 2005, 22:18

Wygląda na to, że Ci, co widzieli rozwód są za intercyzą, ciekawe. (oprócz Yasmine, która miała niebywałe szczescie). Jestem za.
Obrazek
Awatar użytkownika
Mysiorek
Weteran
Weteran
Posty: 5887
Rejestracja: 14 lip 2004, 11:22
Skąd: z wykopalisk
Płeć:

Postautor: Mysiorek » 07 sie 2005, 22:36

fifi pisze:(oprócz Yasmine, która miała niebywałe szczescie

Yasmine się rozwiodła bez intercyzy?!
KOCHAJ...i rób co chcesz!
Awatar użytkownika
Koko
Weteran
Weteran
Posty: 1105
Rejestracja: 25 gru 2004, 00:31
Skąd: Małopolska
Płeć:

Postautor: Koko » 08 sie 2005, 00:34

Dobra rzecz, czasami konieczna, jak u moich rodzicow. Rozdzielnosc majatkowa i wpolne interesy, wiecej wyjsc z niewygodnych sytuacji ;) Niektorzy beda wiedziec co mam na mysli ;)

Poza tym... jak bede wychodzic za maz... to wcale nie z zamiarem rozwodu, tako wiec intercyza mnie malo interesuje. Co innego rozdzielnosc, jak wyzej.
Wiem słowo jak krem
krem na zmarszczki w mojej głowie.
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 08 sie 2005, 07:42

No tak to róznica !! nikt na to nie zwrucił uwagi , jak zwykle Koko postawiła nas do pionu ! dzieki !! <browar>
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
Yasmine
Weteran
Weteran
Posty: 5286
Rejestracja: 10 kwie 2005, 18:40
Skąd: stąd ;)
Płeć:

Postautor: Yasmine » 08 sie 2005, 12:03

Mysiorek pisze:Yasmine się rozwiodła bez intercyzy?!

hahahaha <banan> .No jasne, i to baardzo pokojowo <banan>
Awatar użytkownika
rrq
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 94
Rejestracja: 20 cze 2005, 14:30
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: rrq » 08 sie 2005, 12:14

Intercyza zapewnia pewne poczucie spokoju. Oki kochamy się, oki jest nam zajebiście ale.. no właśnie to nie mój pierwszy związek i w poprzednich też mi sie zdawało że jest super.

Ja tłumacze sobie to tak Itercyze spisuje da 2 osoby bo kocham ją i nie chce by kiedyś cierpiała.

No i Intercyza daje gwarancje ze ktoś nie chajta sie z nami dla kasy tylko z uczucia, bo pokazuje właśnie "MNIE TOWOJA KASA NIE INTERESUJE"

mój głos - TAK
....słodkich snów...
Awatar użytkownika
fifi
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 166
Rejestracja: 07 cze 2005, 21:24
Skąd: trojmiasto
Płeć:

Postautor: fifi » 08 sie 2005, 13:56

Mysiorek pisze:Yasmine się rozwiodła bez intercyzy


nie Mysiorku, Yasmine miała okazję obserwować rozwód gdzie ludzie nie skaczą sobie do gardeł i nie zabieraja wszystkiego.
Taki rozwód to niezwykła rzadkość.
Obrazek
Awatar użytkownika
Yasmine
Weteran
Weteran
Posty: 5286
Rejestracja: 10 kwie 2005, 18:40
Skąd: stąd ;)
Płeć:

Postautor: Yasmine » 08 sie 2005, 14:01

fifi pisze:Yasmine miała okazję obserwować rozwód gdzie ludzie nie skaczą sobie do gardeł i nie zabieraja wszystkiego.
Taki rozwód to niezwykła rzadkość.

No wlasnie :). Moja mama chciala tylko alimenty na mnie. Na siebie nic, chciala tylko zeby w koncu wyniosl sie z domu, reszta jej nie obchodzila.
Moj wujek tez pokojowo sie wyprowadzil z domu. I rozwod przebiegl sprawnie i szybko.
Awatar użytkownika
Pegaz
Weteran
Weteran
Posty: 2764
Rejestracja: 26 cze 2005, 16:58
Skąd: Kukuryku
Płeć:

Postautor: Pegaz » 08 sie 2005, 14:12

Jak najbardziej jestem za..Choć nie mam kasy :) nie mieszajmy uczuć do intercyzy..i nie dorabiajmy ideologi o zaufaniu..zbyt wiele jest rozwodów..
Ile jest wart świat pełen grubych krat?
Awatar użytkownika
Krzych(TenTyp)
Weteran
Weteran
Posty: 1848
Rejestracja: 25 lis 2004, 12:51
Skąd: Bydgoszcz
Płeć:

Postautor: Krzych(TenTyp) » 08 sie 2005, 16:09

Hehe to wam coś powiem. Muj rozwud domowy trwał prawie 4 lata :D A jeszcze swojego mieszkania nie odzyskałem więc.
<browar> Intercyza- TAK !
H, man runs over a woman in his car, whos fault is?

Well...

Why is the man...

Driveing in the kitchen ?
Awatar użytkownika
eng
Weteran
Weteran
Posty: 1377
Rejestracja: 02 sie 2004, 11:43
Skąd: W-wa
Płeć:

Postautor: eng » 09 sie 2005, 09:52

Jestem jak najbardziej za intercyzą.
Niefrasobliwość i naiwność nie jest zaletą ...
Miłość miłością, ale majątek majątkiem ... nieważne czy masz miliony czy tylko kawalerkę ...
I wiem co mówię ... ja już zdążyłem w życiu zostać wycyckanym ze wszystkiego bo o papiery i pierdoły formalne nie dbałem ...
bo przecież miłość, bo przecież nic złego mi najbliższa osoba nie zrobi, bo to będzie trwalo wiecznie ... wszystko gówno prawda !
A ludzie potrafią się bardzo zmienić jak im ktoś jeszcze podpowiada ... obietnice i wszelkie deklaracje tracą ważność ...
bleeeeeeeeeeeee
Awatar użytkownika
Mysiorek
Weteran
Weteran
Posty: 5887
Rejestracja: 14 lip 2004, 11:22
Skąd: z wykopalisk
Płeć:

Postautor: Mysiorek » 09 sie 2005, 10:19

Kiedy zaproponowalibyście intercyzę?
W wieczór kawalerski? W 1 godzinie poznawania się? <aniolek2>
A może jest tu ktoś kto ma intercyzę?
KOCHAJ...i rób co chcesz!
Awatar użytkownika
ksiezycowka
Weteran
Weteran
Posty: 12688
Rejestracja: 13 paź 2004, 13:17
Skąd: Wawa
Płeć:

Postautor: ksiezycowka » 09 sie 2005, 14:15

Mysiorek pisze:Kiedy zaproponowalibyście intercyzę?

Po zaręczynach, planuąc ślub i wesele by sie załatwilo.
Awatar użytkownika
Krzych(TenTyp)
Weteran
Weteran
Posty: 1848
Rejestracja: 25 lis 2004, 12:51
Skąd: Bydgoszcz
Płeć:

Postautor: Krzych(TenTyp) » 09 sie 2005, 20:06

eng pisze:A ludzie potrafią się bardzo zmienić jak im ktoś jeszcze podpowiada ... obietnice i wszelkie deklaracje tracą ważność ...

Amen !
Mysiorek pisze:A może jest tu ktoś kto ma intercyzę?

Ja będę miał ! i koniec :D
moon pisze:Po zaręczynach, planuąc ślub i wesele by sie załatwilo.

Amen !
H, man runs over a woman in his car, whos fault is?

Well...

Why is the man...

Driveing in the kitchen ?

Wróć do „Miłość, uczucia, problemy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 341 gości