Co się dzieje z kobietami???

Zagadnienia związane ze sferą uczuciową, a także z problemami dotyczącymi tematów miłosnych oraz kontaktów emocjonalnych z płcią przeciwną.

Moderator: modTeam

Awatar użytkownika
PFC
Weteran
Weteran
Posty: 913
Rejestracja: 21 sie 2006, 19:14
Skąd: Szczecin/Poznań
Płeć:

Postautor: PFC » 21 cze 2009, 20:56

Och, AMX, już tak się nie rozczulaj. Przygniatająca liczba mężczyzn ma jednak w toku całego życia lepszą lub gorszą możliwość, by swe geny dalej przekazywać. Pewnie i Tobie się kiedyś przytrafi, a może i Blazejowi. ;) A póki co ora et labora, a nie forum. :]
Szczecin Floating Garde 2050 Project.
Awatar użytkownika
kot_schrodingera
Weteran
Weteran
Posty: 2114
Rejestracja: 21 wrz 2005, 10:18
Skąd: z nikąd
Płeć:

Postautor: kot_schrodingera » 21 cze 2009, 22:07

PFC pisze:Przygniatająca liczba mężczyzn ma (...) możliwość, by swe geny dalej przekazywać. Pewnie i Tobie się kiedyś przytrafi, a może i Blazejowi.
Blazejowi nie <diabel> chyba że wprowadzą dzień dobroci dla cipulek <diabel>

[ Dodano: 2009-06-21, 22:08 ]
AMX pisze:Czyli podsumowując.Pomimo całej skomplikowanej otoczki,norm kulturowych i tym podobnych jesteśmy zwykłymi zwierzętami ,który głownie chodzi o to aby się najeść i pokopulować.
oj <glaszcze> przekładasz superego nad id. to błąd. trzeba je pogodzić.
Patrz, Kościuszko, na nas z nieba raz Polak skandował.
I popatrzył nań Kościuszko i się zwymiotował.
/Konstanty Ildefons Gałczyński/
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 21 cze 2009, 23:10

Olivia pisze:Oczywiście można narzekać na osoby z przeszłości
eee, facetowi nie przystoi oczerniac bylych partnerek. To kwestia klasy. Wyzywanie jaka ona byla zla jest przejawem slabosci. O wiele lepiej powiedziec (co zrozumie kazda kobieta) ze po prostu do siebie sie nie pasowalo i tyle. I wowczas taka kobieta wie ze jak i z nia kiedys mu nie wyjdzie to nie bedzie mowil o niej u wszystkich ze jest ostatnia itd.
AMX pisze:Tak,tylko dlaczego często gęsto zdarzają się kobiety,które są wstanie diametralnie zmienić swoje życie dla faceta??
A ilu jest takich facetow? Bo tez sie zdarzaja. To jest kwestia pewnosci siebie, poczucia wlasnej wartosci i wielu innych rzeczy. Miedzy innymi szacunku do 2 osoby, bo ja bym od swojej dziewczyny nie wymagal tego aby sie diametralnie zmieniala. Wszak pokochalem ja przed zmiana, czyz nie?

[ Dodano: 2009-06-21, 23:13 ]
Blazej30 pisze:chyba że mówimy tu o zmianie typu: mogę więcej wydawać. z wyznań kobiet spotkałem się z różnym podjeściem do faceta - od typowo utylitarnego (facet ma się składać z ślicznej twarzy, grubego i otwartego portfela i dużego penisa) do romantycznego. ale nigdy ten romantyzm nie dotyczył wnętrza faceta. ot po prostu - traktują nas jak mięso. i obruszają się gdy my je tak traktujemy...
A moje byle sie nie obruszaly ze je traktowalem jak mieso. Pewnie dlatego ze to mieso myslalo ze jest wowczas najlepszym miesem na swiecie ;p Kwestia formy.
AMX pisze:Czyli podsumowując.Pomimo całej skomplikowanej otoczki,norm kulturowych i tym podobnych jesteśmy zwykłymi zwierzętami ,który głownie chodzi o to aby się najeść i pokopulować. W takim wypadku ja nie widzę zasadności pytania co jest nie tak z kobietami. Po prostu Panowie,niektóre osobniki są słabsze i nie przekażą swoich genów dalej ku sile i czystości rasy ludzkiej.Więc,po co to całe zawodzenie. Wszak tak było jest i będzie ,ale dzięki temu nasza ludzka cywilizacja może trwać i się rozwijać.
Ciesz sie ze mamy monogamie. Bo przy poligamii faktycznie wielu facetow by nigdy nie znalazlo kobiety...
Awatar użytkownika
pani_minister
Administrator
Administrator
Posty: 2011
Rejestracja: 23 kwie 2006, 05:29
Skąd: Dublin
Płeć:

Postautor: pani_minister » 22 cze 2009, 00:05

engowe wymagania vs realia:

zestawisz to z kimś kompletnie miernym ale za to przystojniejszym

A przystojniejszy to poniższe:
łysy, śmierdzieć wódą



ma mieć kasę ( większą czy mniejszą )

Po czym idą do poniższego:
[...] nie mieć kasy, [...]bezrobotny i bez ambicji



ma się starać, nadskakiwac

Po czym wybranek jest jak niżej:
niesympatyczny i zimny


Wszystko w ramach jednego posta.
I to podobno kobiety nie są logiczne <niewiem>

Jeśli kobiety faktycznie myślą tak, jak w pierwszych częściach tych zestawień - eng nie ma podobno szans, bo wymagań tych nie spełnia. Jak kobiety kłamią w wymaganiach, a rzeczywistość wygląda zgoła odwrotnie - eng nadal nie ma szans, bo... kobiety chcą podobno tego, co powyżej, a reszta to kłamstwo. Reszta niesympatycznych i bez kasy najwidoczniej znajduje jednak swoje kobiety, bo... są jednak starający się i majętni??

Jeśli źle pojmuję będę wdzięczna za wyjaśnienie logiczne jakieś.
Awatar użytkownika
eng
Weteran
Weteran
Posty: 1377
Rejestracja: 02 sie 2004, 11:43
Skąd: W-wa
Płeć:

Postautor: eng » 22 cze 2009, 01:01

Pani_minister:
To nie ja jestem nielogiczny, to kobiety wymyślają bzdury, a mnie czasem to trudno niewprost napisać.
Dla przykładu - ode mnie panna wymagała żebym zarabiał "na rodzinę" - zarabiałem, nawet trochę więcej, to mnie rzuciła i wybrała takiego co lał na robotę, obijał się, kasy nie miał, ale za to miał dla niej więcej czasu niż ja pracując na utrzymanie tejże "rodziny"... i nie było ważne że nie spełnia tego warunku ...
gdzie tu sens i logika ?
Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 01:02 przez eng, łącznie zmieniany 1 raz.
bleeeeeeeeeeeee
Awatar użytkownika
kot_schrodingera
Weteran
Weteran
Posty: 2114
Rejestracja: 21 wrz 2005, 10:18
Skąd: z nikąd
Płeć:

Postautor: kot_schrodingera » 22 cze 2009, 06:23

eng pisze:"... i nie było ważne że nie spełnia tego warunku ...
czy to nie Horodyńska powiedziała że główną bolączką polskiego szoł biznesu jest brak kryzysu wieku średniego wśród facetów :> tzn takich którzy są dość bogaci by nie pracować i utrzymywać laskę która będzie leżeć, pachnieć czekając na rolę życia <diabel> (inny objaw tej choroby to kupowanie zbędnych aut sportowych i zabawy do białego rana w klubach z chodzenia do których wyrosły ich dzieci) eng, widocznie wciąż jesteś zbyt biedny by podpadać pod rolę filara naszej kultury. Laska widocznie chciała być porządna, ale znudziło ją to i poszła w tango... jak 99% kobiet zresztą...
Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 06:25 przez kot_schrodingera, łącznie zmieniany 1 raz.
Patrz, Kościuszko, na nas z nieba raz Polak skandował.

I popatrzył nań Kościuszko i się zwymiotował.

/Konstanty Ildefons Gałczyński/
Awatar użytkownika
eng
Weteran
Weteran
Posty: 1377
Rejestracja: 02 sie 2004, 11:43
Skąd: W-wa
Płeć:

Postautor: eng » 22 cze 2009, 09:27

Blazej30 pisze:czy to nie Horodyńska powiedziała że główną bolączką polskiego szoł biznesu jest brak kryzysu wieku średniego wśród facetów

Nie pamiętam czy akurat ona to powiedziała, możliwe.
Blazej30 pisze:eng, widocznie wciąż jesteś zbyt biedny by podpadać pod rolę filara naszej kultury.

Hahaha, zdecydowanie, myślę że większość jest za biedna na taką rolę ;)
Blazej30 pisze:Laska widocznie chciała być porządna, ale znudziło ją to i poszła w tango... jak 99% kobiet zresztą...

No zdecydowanie poszła, astmatyczka lecząca się sterydami która mnie przez 7 lat wyganiała na dwór z paleniem i nie chciała łazić po knajpach bo ją dusi nagle siedzi przy barze, wali whisky i jara jednego od drugiego, to moim zdaniem jazda po bandzie.
I weź dojdź tu o co tym kobietom chodzi ?
Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 09:29 przez eng, łącznie zmieniany 1 raz.
bleeeeeeeeeeeee
Awatar użytkownika
Hyhy
Weteran
Weteran
Posty: 2611
Rejestracja: 29 mar 2004, 01:41
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Hyhy » 22 cze 2009, 09:29

Blazej30 pisze:laskę która będzie leżeć, pachnieć czekając na rolę życia
ale masz wybor - mozesz sie taka zainteresowac lub nie - ja nie chcialbym takiej laski, a Wy? Chyba nie:) ?
Blazej30 pisze:inny objaw tej choroby to kupowanie zbędnych aut sportowych i zabawy do białego rana w klubach z chodzenia do których wyrosły ich dzieci
A tu nawet wiecej - ja nie bd chodzil po 40-stce po klubach... a Wy? :)

Mozna sobie dobrac partnerke ktora nam odpowiada w całosci lub prawie w calosci, a nie byc z "byle kim" kiedy cos nam nie pasuje... Nikt Was do niczego nie zmusza. One maja takie samo prawo.
"Jest taka cierpienia granica, za ktora sie usmiech pogodny zaczyna...Hyhy "

hyhy e(L)o :)
Awatar użytkownika
Dzindzer
Moderator
Moderator
Posty: 7882
Rejestracja: 16 lis 2005, 20:01
Skąd: Z Twoich Snów
Płeć:

Postautor: Dzindzer » 22 cze 2009, 12:22

gdzie tu sens i logika ?

Zarabianie na dom nie było najbardziej istotne. Tamten facet w oczach tej kobiety niespełnieni warunku zarabiania nadrabiał innymi zaletami, spełnionymi warunkami.
To, ze zarabiałeś to nie wszystko. To nie jest jedyny warunek bycia z kimś, w jej oczach poza tym nie miałeś wiele do zaoferowania.
Dla mnie to jest logiczne

... jak 99% kobiet zresztą...


Skad masz te wyliczenia, jakieś źródło poproszę :>


Hyhy pisze:ja nie bd chodzil po 40-stce po klubach... a Wy? :)

A ja będę, a po 60tce do klubu seniora

Hyhy pisze:Mozna sobie dobrac partnerke ktora nam odpowiada w całosci lub prawie w calosci, a nie byc z "byle kim" kiedy cos nam nie pasuje... Nikt Was do niczego nie zmusza. One maja takie samo prawo.

Dokładnie. I ja tak wybrałam, fakt, musiałam poznać trochę tych facetów, większość była sensowna, świetna nawet, ale za wiele mi nie pasowało. znalazłam odpowiedniego i z nim jestem
Awatar użytkownika
eng
Weteran
Weteran
Posty: 1377
Rejestracja: 02 sie 2004, 11:43
Skąd: W-wa
Płeć:

Postautor: eng » 22 cze 2009, 12:36

Dzindzer pisze:Zarabianie na dom nie było najbardziej istotne.

Nie ? a to ciekawe ...
Dzindzer pisze:Tamten facet w oczach tej kobiety niespełnieni warunku zarabiania nadrabiał innymi zaletami, spełnionymi warunkami.

No to się domyśliłem, ciekawe jakimi ;) ? Pewnie lekkim podejściem do nieswoich pieniędzy ... i łatwością ich wydawania ...
Dzindzer pisze:To, ze zarabiałeś to nie wszystko. To nie jest jedyny warunek bycia z kimś, w jej oczach poza tym nie miałeś wiele do zaoferowania.

A czy ja mówię że to jedyne wymaganie było ? Lista długa jak rolka papieru toaletowego ...
Ciekawe tylko dlaczego nie przeszkadzało jej to zagarnąć wszystko łącznie z moimi rzeczami ? Skoro nie było to dla niej najwazniejsze ...
Oczywiście, nie mam wiele do zaoferowania, generalnie to zupełnie nic nie mam do zaoferowania, kompletne zero ;) weź wymyśl coś z sensem bo się zacznę pokładać po podłodze że śmiechu ...
Dzindzer pisze:Dla mnie to jest logiczne

A dla mnie nie.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 12:48 przez eng, łącznie zmieniany 1 raz.
bleeeeeeeeeeeee
Awatar użytkownika
Dzindzer
Moderator
Moderator
Posty: 7882
Rejestracja: 16 lis 2005, 20:01
Skąd: Z Twoich Snów
Płeć:

Postautor: Dzindzer » 22 cze 2009, 12:45

eng pisze:No to się domyśliłem, ciekawe jakimi ;) ?

Ja Ci nie powiem, nie znam gościa, jego walorów prawdziwych i tych wątpliwych.
eng pisze:A czy ja mówię że to jedyne wymaganie było ? Lista długa jak rolka papieru toaletowego ..

Tego to ja również nie wiem.

eng pisze:Ciekawe tylko dlaczego nie przeszkadzało jej to zagarnąć wszystko łącznie z moimi rzeczami ? Skoro nie było to dla niej najwazniejsze ...

Może się łasiła na Twoje rzeczy i dla nich z Tobą była, może była najpierw z wielkiej miłości, a potem tylko z wyrachowania. A może była z miłości, potem przyzwyczajenia, spotkała tamtego i on ja zmanipulował tak, ze nie dość, ze wybrała jego to jeszcze dla nich wykradła Tobie co mogła. Nie mam pojęcia
Awatar użytkownika
pani_minister
Administrator
Administrator
Posty: 2011
Rejestracja: 23 kwie 2006, 05:29
Skąd: Dublin
Płeć:

Postautor: pani_minister » 22 cze 2009, 12:47

eng pisze:zarabiałem, nawet trochę więcej, to mnie rzuciła i wybrała takiego co lał na robotę, obijał się, kasy nie miał

Czy wobec tego dopuszczasz możliwość, że istnieje całkiem znacząca grupa kobiet, która nie leci na kasę i ładną buzię?
Awatar użytkownika
eng
Weteran
Weteran
Posty: 1377
Rejestracja: 02 sie 2004, 11:43
Skąd: W-wa
Płeć:

Postautor: eng » 22 cze 2009, 12:49

pani_minister pisze:Czy wobec tego dopuszczasz możliwość, że istnieje całkiem znacząca grupa kobiet, która nie leci na kasę i ładną buzię?

A są takie ? to musza być strasznie brzydkie i zdesperowane ;)
Im kobieta ładniejsza tym bardziej się ceni i wyżej stawia poprzeczkę jesli chodzi o facetów, i proporcjonalnie w drugą stronę...
W ostatnich czasach słyszy się, nawet tu na forum czytałem, wypowiedzi "warunki i wymagania co do facetów" dziewczyn które uznałbym za wyjątkowo mało atrakcyjne ... boki zrywać :)
Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 13:09 przez eng, łącznie zmieniany 2 razy.
bleeeeeeeeeeeee
FrankFarmer

Postautor: FrankFarmer » 22 cze 2009, 13:44

Eng - z mojej strony krótka, prosta i jestem przekonany, ze sensowna sugestia - twoje oczekiwania i lokalizacja stanowią konflikt. Przeprowadź sie i znajdziesz. Kierunek - na przykład Polska B.
Awatar użytkownika
Dzindzer
Moderator
Moderator
Posty: 7882
Rejestracja: 16 lis 2005, 20:01
Skąd: Z Twoich Snów
Płeć:

Postautor: Dzindzer » 22 cze 2009, 14:07

Frank, to odpada. Tam sa kobiety z którymi nie ma o czym rozmawiac, kobiety pokroju fryzjerek, barmanek, ekspedientek, albo wieśniaczki. Eng na takie sie krzywi, a tam takich pełno
Awatar użytkownika
Hyhy
Weteran
Weteran
Posty: 2611
Rejestracja: 29 mar 2004, 01:41
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Hyhy » 22 cze 2009, 14:14

To jeszcze została barcelona, albo londyn, no ale juz nie Warszawa :)
"Jest taka cierpienia granica, za ktora sie usmiech pogodny zaczyna...Hyhy "



hyhy e(L)o :)
Awatar użytkownika
eng
Weteran
Weteran
Posty: 1377
Rejestracja: 02 sie 2004, 11:43
Skąd: W-wa
Płeć:

Postautor: eng » 22 cze 2009, 14:40

Jak to mówią - inteligencja w polsce zgineła w czasie II wojny światowej, wyjechała w swiat po 45, reszta wyemigrowała w 68 i 81 ... jak ktoś jeszcze został to najwyższa pora spadać ...
<pijak>
FrankFarmer pisze:Eng - z mojej strony krótka, prosta i jestem przekonany, ze sensowna sugestia - twoje oczekiwania i lokalizacja stanowią konflikt. Przeprowadź sie i znajdziesz. Kierunek - na przykład Polska B.

Myślę że bardzo dobrze się poruszasz i orientujesz w tej swojej "polsce B", tak się składa że mnie ani A, B ani C ani żadna inna nie interesuje ... to i tak jak wakacje wśród indian ... ;)
Czasem mi się trafi jakaś panna ze Śląska czy Wielkopolski - tragedia ... farbowany blond, pusto w głowie, duże "parcie na szkło" i wiadomo o co chodzi ...
Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 14:58 przez eng, łącznie zmieniany 3 razy.
bleeeeeeeeeeeee
Awatar użytkownika
Imperator
Moderator
Moderator
Posty: 2789
Rejestracja: 22 mar 2004, 13:45
Skąd: znienacka
Płeć:

Postautor: Imperator » 22 cze 2009, 14:59

Im kobieta ładniejsza tym bardziej się ceni i wyżej stawia poprzeczkę jesli chodzi o facetów, i proporcjonalnie w drugą stronę...

To jest normalne. Im chłop bardziej przystojny, interesujący, zaradny (a co często za tym idzie - bogaty), tym lepszą kobietę może mieć.
Te paskudy i marudy, których żaden facet, nawet po wypiciu litra wódki nie chce psioczą na te ładne, zgrabne że są puste, głupie i nic nie potrafią, jeno dawać dupy. <hahaha>
Żyję tym co czuję, z życia biorę to, co mi smakuje.
Szukam i znajduję. Nie dołuję, kiedy mi brakuje.
Lubię, siebie lubię, co chcę robię i co myślę mówię.
Prostą idę drogą i niczego już nie boję się.
Awatar użytkownika
Dzindzer
Moderator
Moderator
Posty: 7882
Rejestracja: 16 lis 2005, 20:01
Skąd: Z Twoich Snów
Płeć:

Postautor: Dzindzer » 22 cze 2009, 15:10

Imperator pisze:że są puste, głupie i nic nie potrafią, jeno dawać dupy. <hahaha>

Nie to co one, co nie sypiaja tak z byle kim na prawo i lewo. Fakt, ze nawet byle kto ich nie ruszy przemilczają
Awatar użytkownika
eng
Weteran
Weteran
Posty: 1377
Rejestracja: 02 sie 2004, 11:43
Skąd: W-wa
Płeć:

Postautor: eng » 22 cze 2009, 15:34

Imperator pisze:To jest normalne. Im chłop bardziej przystojny, interesujący, zaradny (a co często za tym idzie - bogaty), tym lepszą kobietę może mieć

Problem polega na tym że niezawsze ...
Ostatnio coraz częsciej widzę że może być interesujący, niestraszący, zaradny i ... nic.
Imperator pisze:Te paskudy i marudy, których żaden facet, nawet po wypiciu litra wódki nie chce psioczą na te ładne, zgrabne że są puste, głupie i nic nie potrafią, jeno dawać dupy.

Prędzej słyszałem że to faceci są głupi bo cenią jedynie powierzchowną ładność, te obrzydliwe szczupłe pupy i talie, obrzydliwie sterczące piersi, no i te długie nogi, a nie cenią wcale zalet duchowych ( jakby tożsame były zalety emocjonalne z puszystością czy brzydotą np. ) ...
Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 15:44 przez eng, łącznie zmieniany 1 raz.
bleeeeeeeeeeeee
FrankFarmer

Postautor: FrankFarmer » 22 cze 2009, 15:42

eng pisze:Myślę że bardzo dobrze się poruszasz i orientujesz w tej swojej "polsce B",

No bez przesady :| Nie orientuję się i nie poruszam, bo poruszam sie akurat po najbardziej popularnym i inteligenckim miescie w Polsce i wymarzonych miejscowosciach na swiecie. Podałem ci przykład Polski B, ponieważ są tam ładne dziewczyny, bez parcia na szkło i z małymi oczekiwaniami finansowymi - wydawało mi sie, ze tego szukasz.
(BTW w małopolsce znajduję własnie takie)
Jesli twierdzisz, że w Polsce masz samych Indian, to odradzam ci również nasze emigrantki, które sa wiekszymi materialistkami niż warszawianki ogólnie rzecz biorąc.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 15:49 przez FrankFarmer, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 22 cze 2009, 16:53

ja tu czegoś nie rozumiem , ten temat mi przypomina jeczenie mojego kolegi który to lata temu na wlasne zyczenie pojechal do iraku i wrócił z tamtad kaleką , dzis jeczy i jeczy ! Nosz po diabla sie tam pchał ! Tu tak samo narzekacie na kobiety jak by tylko zle były i rozpoznac ich by nie było mozna w zaden sposób. Trzeba miec pretensje do siebie, ze sie nie potrafi dostrzec oczywistego !! Nie wierze w teksty , ze sie poznac nie da !!
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora
Awatar użytkownika
pani_minister
Administrator
Administrator
Posty: 2011
Rejestracja: 23 kwie 2006, 05:29
Skąd: Dublin
Płeć:

Postautor: pani_minister » 22 cze 2009, 16:55

FrankFarmer pisze:odradzam ci również nasze emigrantki, które sa wiekszymi materialistkami niż warszawianki

To jeszcze poproszę o doprecyzowanie tego materializmu mojego rzekomego 8)
Awatar użytkownika
Dzindzer
Moderator
Moderator
Posty: 7882
Rejestracja: 16 lis 2005, 20:01
Skąd: Z Twoich Snów
Płeć:

Postautor: Dzindzer » 22 cze 2009, 17:04

No na kase lecisz, na samochód ( to to dobre, bo kiedyś się małpo pod jadący zapędzisz i jednej materialistki będzie mniej), w knajpie gadasz tylko jak Ci ktos najdroższego drinka postawi, tylko okiem łypiesz co by tu za gratis wydebic od faceta.
Topp
Entuzjasta
Entuzjasta
Posty: 89
Rejestracja: 22 sie 2008, 11:28
Skąd: Mokotów
Płeć:

Postautor: Topp » 22 cze 2009, 19:29

Rozumiem że używając terminu "Warszawianki" mówimy tu o takich "warszawiankach od 3 miesięcy", ja?

Podły sort, przyznaję.
Nie ma takiego wagonika, którego nie da się odczepić, jak to mówią.
Awatar użytkownika
Little Edith
Zaglądający
Zaglądający
Posty: 18
Rejestracja: 18 cze 2009, 15:49
Skąd: mexyk europy
Płeć:

Postautor: Little Edith » 22 cze 2009, 20:10

eng pisze:Czasem mi się trafi jakaś panna ze Śląska czy Wielkopolski - tragedia ... farbowany blond, pusto w głowie, duże "parcie na szkło" i wiadomo o co chodzi ...

o co?
ja ze Śląska - ni blond, ni pusto w głowie, ni parcia na szkło.. generalizujesz.
"... muzyka powinna sama zmuszać do myślenia, dając przy tym jakąś radość z jej słuchania."
Awatar użytkownika
Hyhy
Weteran
Weteran
Posty: 2611
Rejestracja: 29 mar 2004, 01:41
Skąd: Warszawa
Płeć:

Postautor: Hyhy » 22 cze 2009, 21:36

Topp pisze:Podły sort, przyznaję.
To jest tak, ze dla niektorych problemem jest samo pochodzenie innej osoby:) Ja nie wiem czemu ale spoza Warszawy albo i z odleglych zakatkow Polski, takze z polskich małych miejscowosci okreslanych przez niektorych wsią :) spotykalem normalne panny, czesc z nich nawet mowila normalnym polskim jezykiem, a znaczna wiekszosc byla oczytana O_o i naprawde genialnie sie z nimi rozmawialo, to byly po prostu sensowne KOBIETY... nie mowie, ze nie bylo zadnych prostych dziewczyn spoza Warszawy, ale mniej wiecej tyle samo co tych prostych dziewczyn z samej stolicy:)

Jak mnie censored cos takiego, to, o czym piszecie. Tragedia Panowie.
"Jest taka cierpienia granica, za ktora sie usmiech pogodny zaczyna...Hyhy "



hyhy e(L)o :)
Awatar użytkownika
eng
Weteran
Weteran
Posty: 1377
Rejestracja: 02 sie 2004, 11:43
Skąd: W-wa
Płeć:

Postautor: eng » 22 cze 2009, 21:58

Little Edith pisze:ja ze Śląska - ni blond, ni pusto w głowie, ni parcia na szkło.. generalizujesz.

Nie, z takimi się stykam, czyli statystycznie w tej branży takie przeważają, pewnie są jakieś inne opcję ale niekoniecznie pchają się przed obiektyw ...
bleeeeeeeeeeeee
Awatar użytkownika
Maverick
-#
-#
Posty: 7679
Rejestracja: 04 sty 2004, 21:49
Skąd: Eden
Płeć:

Postautor: Maverick » 23 cze 2009, 00:27

eng pisze:pewnie są jakieś inne opcję ale niekoniecznie pchają się przed obiektyw ...
W tym Twoj problem Eng. Przed obiektyw leci specyficzna grupa kobiet. Na ogol takie ktore nie wiedza czego chca i maja o sobie nie wiadomo jakie zdanie.
Oprocz tych przed obiektywme jest jeszcze cala masa innych...
Awatar użytkownika
Andrew
Weteran
Weteran
Posty: 12396
Rejestracja: 23 lis 2003, 14:38
Skąd: z domu
Płeć:

Postautor: Andrew » 23 cze 2009, 14:10

Eng - pzreciez Tobie sie nawet fryzjerki nie podobają <hahaha> to kogo Tys by chciał - jak sam praktycznie nikim jestes .... <browar>
poszukuje radia CEZAR - QUADRO unitry diora

Wróć do „Miłość, uczucia, problemy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 296 gości