Znaleziono 16420 wyników

autor: Andrew
21 sty 2014, 08:38
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Brak fizyczności w związku
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 15199
Płeć:

zakładajac ze wszystko inne gra odpusc sobie taka dziewczynę , jest tyle innych gdzie nie bedzie problemu z niczym , ze na prawde nie warto trwac i łudzić sie czekać na zmiany w obecnej kobiecie , i tylko wydaje ci sie, ze lepiej być nie moze . aaaa nie takiego posta sie spodziewałeś :) no to mecz s...
autor: Andrew
17 gru 2013, 09:45
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Wyraź to. Czymkolwiek to jest.
Odpowiedzi: 12595
Odsłony: 1465745
Płeć:

nie ! zawsze tylko górny guzik - pomijam oczywiscie sportowe ubrania, marynarki jako same marynarki .Mowa jest o garniturze jako powiedzmy substytutu smokingu :)
Mav :) internet nie zawsze mówi prawde :)
autor: Andrew
13 gru 2013, 09:25
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Wyraź to. Czymkolwiek to jest.
Odpowiedzi: 12595
Odsłony: 1465745
Płeć:

Panowie :) jestescie juz wieku gdzie o takich sprawach meżczyzna musi wiedzieć [:D]
wreszcie pod swoim stałym nickiem
autor: Andrew
04 wrz 2013, 08:21
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Zdrada
Odpowiedzi: 858
Odsłony: 211402
Płeć:

nasz kregosłup krztałtują bez naszej zgody i wiedzy , a kiedy mozemy cokolwiek z tym zrobic , miec na to wpływ , jest za późno :)
autor: Andrew
27 sie 2013, 13:29
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Zdrada
Odpowiedzi: 858
Odsłony: 211402
Płeć:

nigdy nie zrozumiem stanu psychicznego kogos kto musi czy też chce chodzić na terapie tego typu - to jaka paranoja :)
To tylko pokazuje jak łatwo niektórymi manipulować , jak bardzo podatni są na wszelkiego rodzaju sciemy :)
autor: Andrew
26 sie 2013, 14:41
Forum: Zdrowie i uroda
Temat: Szczepienia
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 21568
Płeć:

Ja sie na grype nie szczepilem ani razu. I ani razu na nia nie chorowalem. Kilka razy mialem owszem 40 stopni i lekarz zapisywal antybiotyk bo nie bylo ze mna dobrze. Ale skoro zapisywal antybiotyk (i on pomagal) to oznacza ze to byla bakteria, a nie wirus. Czyli nie grypa. i to nie jedno głupstwo ...
autor: Andrew
26 sie 2013, 14:36
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Wzwód tylko przy oralu, pytanie do mężczyzn i nie tylko
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 24126
Płeć:

nauczy :) taaaaa powiedz to tym wszystkim co mają wlasnie tekie problemy, a jest ich bardzo wielu :)
autor: Andrew
22 sie 2013, 14:50
Forum: Zdrowie i uroda
Temat: Szczepienia
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 21568
Płeć:

ale mnie nie interesuje czy Ty w nią wierzysz , czy nie , tak samo jak to czyś wierzaca w cokolwiek czyś ateistka - mam to po prostu w nosie i oby zycie nie zweryfikowało u ciebie wszystkiego , obys dozyła w szczesciu strosci <piwko> [ Dodano : 2013-08-22, 14:58 ] Bo wiesz... ja to jestem sceptyk , ...
autor: Andrew
22 sie 2013, 14:47
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Wzwód tylko przy oralu, pytanie do mężczyzn i nie tylko
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 24126
Płeć:

Młodaś :) a jesli ona go kocha ? o tym nie pomyslałaś ...
rozmowa ... znowu młodaś :) nie kazdy potrafi rozmawiać
autor: Andrew
20 sie 2013, 23:05
Forum: Zdrowie i uroda
Temat: Szczepienia
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 21568
Płeć:

autor: Andrew
20 sie 2013, 15:03
Forum: Zdrowie i uroda
Temat: Szczepienia
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 21568
Płeć:

sorki , ale homeopatia to nie tylko woda , ja mam pigułki homeopatyczne :)
autor: Andrew
19 sie 2013, 21:39
Forum: Zdrowie i uroda
Temat: Szczepienia
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 21568
Płeć:

nie rozumiem wszyscy pijemy ta samą wodę , nawet dajemy sie oszukiwac nieswiadomi , ze kupujemy wodę mineralną ktora jest tak naprawde nalewana do butelek z kranu :) fałszerstwa sa wszedzie , nawet w medycynie normalnej , ze tak to ujmę i ta medycyna normalna zabija ludzi ! tutaj odsyłam np do leku ...
autor: Andrew
19 sie 2013, 21:22
Forum: Zdrowie i uroda
Temat: Szczepienia
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 21568
Płeć:

Mav juz pisałem , ci co piszana tamat placebo w odniesieniu do homeopati polegli kiedy chodzi o małe dzieci i zwierzeta , placebo moze jedynie działać na dorosłych :) i nie chodzi w homeopati o wodę ,a o energie .
autor: Andrew
19 sie 2013, 21:20
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: pornosy
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 39430
Płeć:

no bez przesady ja widziałem ładne porno też <piwko> zmien zatem filmy Mav <diabel>
autor: Andrew
19 sie 2013, 18:36
Forum: Zdrowie i uroda
Temat: Szczepienia
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 21568
Płeć:

he he jestem w temacie dość na bierząco do dziś - Gardasil - Polska nazwa Silgrad produkt MSD , albo carvarix produkt firmy GSK Został wyprodukowany celem zapobiegania raka szyjki macicy , ale !! NAGRODA Nobla 2008 w dziedzinie medycyny jest mocno krytykowana przez grono naukowców Bowiem to, ze w ko...
autor: Andrew
19 sie 2013, 18:26
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: pornosy
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 39430
Płeć:

generalnie pornografia ryje psyche i wprowadza złe zachowania .
autor: Andrew
18 sie 2013, 22:38
Forum: Zdrowie i uroda
Temat: Szczepienia
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 21568
Płeć:

tyle, ze w wielu przypadkach ta medycyna nie potrafi pomóc , zas szamani to czynia , przykład homeopatia - z forum naszego pogadaj z Mona <piwko>
autor: Andrew
18 sie 2013, 22:34
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Wzwód tylko przy oralu, pytanie do mężczyzn i nie tylko
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 24126
Płeć:

Alu , z racji ze ludzie są rozni - ten facet moze wlasnie spaść na owo wspomniane drzewo i moze dla Ciebie to i było by dobrze , ale nie dla każdego .
autor: Andrew
14 sie 2013, 10:40
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Wyraź to. Czymkolwiek to jest.
Odpowiedzi: 12595
Odsłony: 1465745
Płeć:

to jest konsekwencja waszych działan <diabel>
autor: Andrew
12 sie 2013, 08:35
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Wyraź to. Czymkolwiek to jest.
Odpowiedzi: 12595
Odsłony: 1465745
Płeć:

trudno sie dziwic za taki stan rzeczy , tak wydziwialiscie to i macie to co chcieliscie :) No chyba, ze p o d f o r u m jakies dalej istnieje :)
autor: Andrew
12 sie 2013, 08:11
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Wzwód tylko przy oralu, pytanie do mężczyzn i nie tylko
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 24126
Płeć:

DZIWNE .... ale tez jestes sama sobie winna troche bowiem ulegasz jego potrzebom ! nie biorac nic jak czytam w zamian . Nie wierze w znudzenie sie wlasną kobieta jesli jest tak jak piszesz , czyli lubi ci robic zdjecia itd. to moze tylko nastąpic jezeli nie jestes atrakcyjną kobieta . To zwykły len ...
autor: Andrew
12 sie 2013, 08:01
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: pornosy
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 39430
Płeć:

to nie jest znowu taki durny zakaz , wszystko zalezy od wielu czynników . co byś Mav powiedział jak by twoja kobieta ogladała porno i bawiała sie przy tym z wibratorem . Cóż - Ty mozesz napisać tutaj cokolwiek , ale to tylko Ty i twoje zdanie i nic poza tym :) Zakazy - owszem nie , ale... :) tez jes...
autor: Andrew
04 sie 2013, 12:37
Forum: Zdrowie i uroda
Temat: Szczepienia
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 21568
Płeć:

a kroczy wielkimi susami invitro !! <bojesie>
autor: Andrew
27 lip 2013, 10:51
Forum: Zdrowie i uroda
Temat: Szczepienia
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 21568
Płeć:

temat obserwuje intensywnie od 2011 roku a scislej praktycznie od 2008 i nagrody WĄTPLIWEJ Nobla w tym roku przyznanej w dziedzinie medycyny . Nie tylko Majewska głosno mówiła o wariactwie szczepień . Fakty są jednak takie , ze My stare pokolenie nie obciazone tak szczepionkami , jestesmy zdrowsi od...
autor: Andrew
26 lip 2013, 10:48
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Poważny Problem , Dylemat
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 8987
Płeć:

nie panikój Mav :) sek w tym , by to On był góra zawsze ! Cos na wzór mej osoby , a u mnie nie ma zmiłuj , nie podoba sie - do widzenia - inne czekaja :) choc i bez nich u boku zle nie ma . I powtarzam nie ma parcia na zwiazek , ale jak ma byc to ma byc taki jaki ma byc !!:) szanuj mnie , a ja bede ...
autor: Andrew
25 lip 2013, 11:21
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Poważny Problem , Dylemat
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 8987
Płeć:

nic ci nie grozi ! to kobieta wskazuje ojca i dwa ojciec bilogiczny ,a ojciec wychowujacy to osobne tematy
TAMTEN moze na tym etapie potupać nuzkami, ze złosci
a potem , moze starac sie o uznanie ojcostwa , ale to i tak niczego nie zmienia , poza elimentami
autor: Andrew
24 lip 2013, 09:06
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Poważny Problem , Dylemat
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 8987
Płeć:

co masz zrobic ? trudno doradzic bowiem młodzi sie lubią docierać , wiec nie koniecznie ona z swym facetem musi miec sie zle .
Ale wywiez ja do niemiec (to jednak ryzyko ) nich tam rodzi !! wiele wieksze kozysci . Reszta zalezy od ciebie i szczescia .Gwarancji nie ma .
autor: Andrew
24 lip 2013, 09:00
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Zdrada
Odpowiedzi: 858
Odsłony: 211402
Płeć:

nie koniecznie koniec , jezeli nastepuje koniec (a poprawa z strony winnej jest ) to znaczy ze miał racje zdradzajac
autor: Andrew
10 lip 2013, 16:15
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Zdrada
Odpowiedzi: 858
Odsłony: 211402
Płeć:

biada mnie samemu gdybym otaczał sie osobą ktora by mi siegała do telefomu celem sprawdzenia mnie . Taka osoba z mety ląduje poza progiem moich włości :) Ale ja tez jestem dość nietypowym człwiekiem jak sie okazuje , niczego nie ukrywam , a jak mi niczego nie brakuje to i niczego nie szukam, i jeste...
autor: Andrew
10 lip 2013, 16:05
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: On chce do niej wrócić, czyli on, ona i w tym wszystkim ja.
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 14673
Płeć:

nie zamierzasz ? [:D] rób tak dalej <hahaha>

Wyszukiwanie zaawansowane