Znaleziono 183 wyniki

autor: jolie
10 gru 2005, 23:43
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Wymarzony zawód
Odpowiedzi: 106
Odsłony: 14708
Płeć:

ja zawsze chcialam testowac materace lozkowe. no ktos to musi robic nie? <banan>
najlepiej w parach <aniolek2>
autor: jolie
10 gru 2005, 23:09
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Jest jakiś sposób na tęsknote
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 4600
Płeć:

hm ja juz drugi rok trwam w zwiazku na odleglosc... jakies 2,5k km, a spedzamy ze soba po tydzien-dwa raz na kilka miesiecy. na poczatku bylo strasznie, pozniej bylo zycie "od jednego widzenia sie do drugiego", pozniej totalna demotywacja, a teraz fruwam:) najwazniejsze to pokonac ten marazm i znale...
autor: jolie
02 gru 2005, 14:15
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Jakie macie fobie??
Odpowiedzi: 170
Odsłony: 15759
Płeć:

ja sie boje pajakow, robactwa i wszystkiego co jest sliskie i nieprzyjemne w dotyku. i porusza sie w sposob chaotyczny i nieprzewidziany. i na nic nie pomagaja teksty, ze to cos jest ode mnie 18 razy mniejsze :D a ponoc dwoma naturalnymi lekami czlowieka sa lek wysokosci i lek przed dziwnymi odglosa...
autor: jolie
02 gru 2005, 14:06
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Komputerowy słownik języka angielskiego
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 2231
Płeć:

http://translatica.pwn.pl/index.php?a=004&b=001&c=001 to jest ponoc dobre... chociaz ceny zaporowe
onlajnowo korzystam z http://dict.pl
autor: jolie
02 gru 2005, 13:44
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Polykanie nasienia
Odpowiedzi: 488
Odsłony: 163394
Płeć:

hm tak sie zastanawiam, czy calosc nie prowadzi do tego, ze faceci powinni nas piescic oralnie do momentu kiedy zrobimy sie wilgotne. bo pozniej to juz kleimy sie od sluzu a fuj! i jeszcze mnie ciekawi, ze faceci nie pytaja "wylizywac czy nie"... jakby kobiety sobie potworzyly jakies bariery... a pl...
autor: jolie
28 lis 2005, 18:15
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Ile osob w Polsce posiada to samo nazwisko co TY :D
Odpowiedzi: 75
Odsłony: 9530
Płeć:

10 :)
jolie: brak :D
autor: jolie
24 lis 2005, 22:51
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: pieszczoty dla męższczyzn tyłka i w jego okolicach
Odpowiedzi: 102
Odsłony: 23742
Płeć:

hm ja z moim facetem nie rozmawialam na ten temat, po prostu ktorejs pieknej nocy posunelam sie dalej przy okazji pieszczot oralnych. nawet nie zauwazyl, kiedy odlecial <aniolek2>
i to jest najbardziej niesamowite <banan>
wiec panowie, nie znacie dnia ani godziny :diabel2:
autor: jolie
12 lis 2005, 22:04
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Piosenki godne Stripteasu:>
Odpowiedzi: 143
Odsłony: 63334
Płeć:

tina turner - private dancer
"i'm your private dancer, the dancer for money, i'll do what you want me to do..."
autor: jolie
16 cze 2005, 22:55
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Jak się Upijacie (naogół) ???
Odpowiedzi: 96
Odsłony: 14483
Płeć:

starzejesz sie;)
ale luz, ja tez;)
autor: jolie
16 cze 2005, 22:40
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Jak się Upijacie (naogół) ???
Odpowiedzi: 96
Odsłony: 14483
Płeć:

no fakt, zobaczyc to, co niektorzy po %% wyczyniaja to jest dobry motyw. rano i tak nie wierza, jak im sie streszcza impreze:D ja jak juz sie upijam, to tylko na wesolo. ogolnie bardziej rozmowna jestem i spiewac mi sie chce. albo spiaca:) ogolnie to ciezko mnie upic i nawet jak czuje lekki stan nie...
autor: jolie
16 cze 2005, 22:25
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Zdrobnienie imion.
Odpowiedzi: 50
Odsłony: 9387
Płeć:

Alice mam ten sam problem;) probuje przekonywac do wolania na mnie inka, ale srednio mi to wychodzi. nie lubie karolcia, ale u niektorych toleruje.
a sama uwielbiam zdrabniac, ale glownie meskie imiona. osob z ktorymi jestem blisko. wyjatkiem jest michal - do kazdego michala mowie misiu;)
autor: jolie
16 cze 2005, 22:16
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Pytanko do was mile Panie... ;]
Odpowiedzi: 63
Odsłony: 11363
Płeć:

wydepilowany fuj, przerosnieci odpadaja...
uwielbiam wloski od pepka w dol :D
dosc popularne:)
autor: jolie
16 cze 2005, 22:11
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Wieczor kawalerski i panienski
Odpowiedzi: 52
Odsłony: 7197
Płeć:

zadnych striptizerow...
tak w sumie mysle sobie ze ciekawym motywem byloby sie niezle upalic z dziewczynami:D
autor: jolie
16 cze 2005, 21:44
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: tatuaż / body piercing
Odpowiedzi: 558
Odsłony: 132974
Płeć:

dziurka w nosie zarasta, jak sie dlugo nie nosi kolczyka. wiec na starosc nie ma problemu.
mnie kreca drobne tatuaze, ale mojego mezczyzne nie:/ trudno, i tak nie powinnam miec, bo mi sie wszystko zle goi.
autor: jolie
16 cze 2005, 21:39
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Najgorsze uczucie.
Odpowiedzi: 57
Odsłony: 9921
Płeć:

jako nalogowcowi jest mi cholernie zle rano, jak nie mam kubka goracego mleka. ale to tak z innego rodzaju uczuc...
autor: jolie
16 cze 2005, 21:36
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Najbardziej zryty film
Odpowiedzi: 56
Odsłony: 10131
Płeć:

"wniebowzieci" i "dziewczyny do wziecia" cieeeezkie:D polskie filmy kondratiuka:D
a nie wiem, czy sie licza, ale w kategorii flashe "happy tree friends" i "salad fingers". i wszystkie filmiki autora "salad fingers". nie wiem, co bral, ze takie cos stworzyl. poryta psyche trzeba miec:D
autor: jolie
16 cze 2005, 21:27
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Lista filmów, na których uroniliście łzę
Odpowiedzi: 129
Odsłony: 19745
Płeć:

pierwszy - love story, drugi - leon zawodowiec. potem dluuugo dluuugo nic, chyba, ze ze smiechu. a ostatnio sie cholernie uwrazliwilam i co drugi film mnie wzrusza i ksiazki tez. buczalam jak bobr na jakims filmie o zwierzatkach:D
autor: jolie
16 cze 2005, 21:22
Forum: Wszystkie inne tematy
Temat: Wasza ulubiona marka piwa
Odpowiedzi: 231
Odsłony: 30726
Płeć:

fortuna:D smakuje jak cola waniliowa:D
kiedys ciemny kaper, ale poza okolicami szczecina nie byl dla mnie osiagalny:(
desperado, tyskie, zywiec...
a jak sie zapatrujecie na dog in the fog? ja w sumie tak srednio...
autor: jolie
27 maja 2005, 23:29
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Czy chwalicie się swoimi kobietami?
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 6093
Płeć:

hm no takie chwalenie to nie, chociaz moj facet jest dumny jak idziemy razem na impreze i zrobie sie na bostwo;) tylko raczej nie stwarzamy dystansu i pozy "patrz i podziwiaj". ja tez lubie jak On sie w gang wbije. mrrrau:)
autor: jolie
27 maja 2005, 23:23
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: No mozecie doradzić...
Odpowiedzi: 89
Odsłony: 12881
Płeć:

mnie w ogole dziwi fakt, ze chlopak ma sie tlumaczyc przed rodzicami dziewczyny. u mnie by taka opcja nie przeszla, nawet jakby starsi chcieli, to bym im to wybila z glowy. decyzja zazwyczaj jest wspolna, a rodzice to chyba ze swoim dzieckiem powinni rozmawiac? a jak juz jest taka sytuacja... to zal...
autor: jolie
27 maja 2005, 23:08
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: stringi
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 21690
Płeć:

jej moim zdaniem jedyna opcja, zeby sie przekonala, to niech przymierzy i pochodzi kilka razy. to jest sprawa indywidualna. ja nosze tylko stringi, bo sa wygodniejsze. i jak juz dziewczyny pisaly, nie ma dla mnie nic gorszego jak wzynanie sie gumek od fig w polowie posladkow. zle mi w figach, bo pup...
autor: jolie
27 maja 2005, 22:31
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Najgorsze uczucie.
Odpowiedzi: 57
Odsłony: 9921
Płeć:

bezsilnosc i nieodwzajemniona milosc. nieoryginalnie...
autor: jolie
18 maja 2005, 00:16
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: do pań
Odpowiedzi: 49
Odsłony: 9228
Płeć:

mm to to ja najchetniej okryta mezczyzna:D
zazwyczaj nago
zima ubrana, bo mnie chwytaja anginy. ale nigdy tradycyjne pizamy, bo nienawidze
autor: jolie
17 maja 2005, 23:52
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Wloski u kobiet pod paszkami
Odpowiedzi: 128
Odsłony: 26737
Płeć:

brrrr wlosy pod pachami? brrrr, usuwam odkad zaczely rosnac, tak samo na nogach. wygoda i estetyka. tak samo z lonem. masakra jak w szatni na silowni superlaski sie przebieraja i zza stringow/majtek im wloski wystaja, brrrr. albo na plywalni, przeswituja przez kostium, albo pozniej pod prysznicem te...
autor: jolie
17 maja 2005, 23:40
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: "Wasza piosenka"
Odpowiedzi: 72
Odsłony: 11450
Płeć:

z bylym: Du riechst so gut - Rammstein:D
z obecnym: Nothing compares to you - Sinead O'Connor i Kiedy bylem... - Tadeusz Nalepa;)
z innymi: Sonique - Sky, Guns'n'roses - Don't cry
autor: jolie
17 maja 2005, 23:19
Forum: Zdrowie i uroda
Temat: bizuteria
Odpowiedzi: 50
Odsłony: 9559
Płeć:

srebrny zegarek, dwa srebrne pierscionki, dwie srebrne bransoletki na kostce i srebrny lancuszek z serduszkiem (ze zdjeciem w srodku:)). tylko srebro. zloto jak juz to biale. i czasem odloty na punkcie kolczykow, cyganskie, zdobione, blyszczace, z kamieniami, dzwoniace, dlugie.... uwielbiam kolczyki:)
autor: jolie
17 maja 2005, 23:14
Forum: Zdrowie i uroda
Temat: kosmetyki
Odpowiedzi: 168
Odsłony: 19800
Płeć:

podklad i czarna kredka na dolnej powiece. zestaw minimalny. i balsam do ust. zazwyczaj jeszcze tusz. rzadziej cienie/szminki/blyszczyki. rozu nigdy, jakos nie moge tego opanowac;) paznokcie zawsze. teraz frenche i wzorki, u stop zazwyczaj jasne perlowe, ladnie opalizuja przy opalonej skorze:)
autor: jolie
27 kwie 2005, 22:41
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Sceny milosne :)
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 6362
Płeć:

"slodki listopad" z keanu reevesem i charlize theron
"adwokat diabla"
"nagi instynkt"
"nieznosna lekkosc bytu" ! jeden z moich ulubionych filmow
z aktualnych "dom latajacych sztyletow" - piekny film, piekne zdjecia, piekne kolory
autor: jolie
10 sty 2005, 18:33
Forum: Zdrowie i uroda
Temat: meskie fryzury
Odpowiedzi: 57
Odsłony: 13524
Płeć:

kociak pisze:A co zrobić jak włosy się cały czas elektryzują? :567: :566:


ja ostatnio kupilam krem do modelowania wlosow. wczesniej wosku uzywalam, ale krem mniej obciaza. a sunsilk nie poskramial moich wlosow.
autor: jolie
08 sty 2005, 20:08
Forum: Miłość, uczucia, problemy
Temat: Co zrobić gdy najlepszy kolega kochał sie z twoją dziewczyną
Odpowiedzi: 77
Odsłony: 13325
Płeć:

Wiec Jesiko , nie mów mi o milosci , skoro zucasz wszystko czyli całą ją jak i swego ukochanego z powodu tylko i wyłacznie zdrady . jak i nie mów ze wszystko jzu przezyłaś , bo wszystko to dopiero przed Tobą , nawet nie zdajesz sobie sprawy jak wiele tego moze byc ! :564: to ze sie kocha, to jedno....

Wyszukiwanie zaawansowane