Znaleziono 29 wyników

autor: Julicia
25 cze 2006, 22:56
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: problemy ze wzwodem
Odpowiedzi: 612
Odsłony: 264243
Płeć:

A ja myśle, że wszystko z Tobę jest ok, tylko wpadłeś w takie błędne koło. Mianowicie bardzo chcesz żeby było dobrze, bardzo się starasz i stresujesz jednocześnie, więc im bardziej się starasz tym mniej Ci wychodzi. Tak jest bardzo często u facetów któzy dopiero zaczynają wspołżycie i boją się że ni...
autor: Julicia
25 cze 2006, 22:17
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Co zrobić gdy jest okres???
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 6773
Płeć:

No jak nie zauważy jak będzie siedzieć w jednym pokoju i jak będę szła do kibelka to wezmę torebke, przeciez to jest małe mieszkanko, a ja nie jestes jego właścicielką tylko gościem..... [ Dodano : 2006-06-25, 22:24 ] Dzieki dziewczyny.....jednak ciągle mam opory... Tamponów nie moge używać, a te po...
autor: Julicia
25 cze 2006, 22:06
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Co zrobić gdy jest okres???
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 6773
Płeć:

Nie, nie tak, napisałam ,że kibelek jest w osobnym pomieszczeniu niz łazienka, więc trudno iśc do kibelka z terebką jak tam tylko muszla klozetowa stoi, a cała łazienka jest gdzie indziej.....ehhh....już sama nie wiem jak to rozwiązać
autor: Julicia
25 cze 2006, 19:20
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Co zrobić gdy jest okres???
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 6773
Płeć:

no tak, ale najpierw musze zczaić gdzie jest kosz w kuchni, a poza tym głupio bez pytania w mieszkaniu w zasadzie obcego faceta isc do jego kuchni i szukac kosza, wydaje mi sie to troche niekulturalne....w nie swoim mieszkaniu tak sie rzadzic...
autor: Julicia
25 cze 2006, 18:34
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Co zrobić gdy jest okres???
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 6773
Płeć:

Tak, też już na to wpadłam, ale ja tam będę spędzać więcej jak pół dnia, i taka zużyta podpaska zacznie śmierdzieć jak będę chciała wyciągnąć coś z torebki, a w dodatku jest ciepło a to potęguje zapachy <cisza> Poza tym w tym mieszkaniu ubikacja i łazienka są w osobnych pomieszczeniach i jak wezmę t...
autor: Julicia
25 cze 2006, 18:20
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Co zrobić gdy jest okres???
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 6773
Płeć:

Co zrobić gdy jest okres???

Kurde takie głupie pytanie mam, ale naprawde nie wiem co mam zrobic, wiec licze ze mi pomozecie a nie wysmiejecie... W przyszłym miesiacu bede pracowac razem z facet starszym ode mnie o ponad 20 lat, to jest układ CZYSTO pracowniczy, on ma inne mieszkanie, zone i syna, a to mieszkanie w ktorym bedzi...
autor: Julicia
04 wrz 2005, 21:49
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: teledyskowe pocałunki
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 5993
Płeć:

teledyskowe pocałunki

Tak się zastanawiałam i w końcu postanowiłam utworzyć ten temat. Chciałam, abyśmy (abyście) wpisywali tu tytuły teledysków na których jakieś za*** pocałunki. Takie długaśne ślimaczki, na których wiele widać tak, że można nawet coś podpatrzeć. Chętnie bym coś takiego zobaczyła, ale nie mam pojęcia ja...
autor: Julicia
03 wrz 2005, 21:30
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Znowu o lodach - dlaczego nie?
Odpowiedzi: 477
Odsłony: 128578
Płeć:

To może ja jakaś dziwna jestem, ale dla mnie seks, a co za tym idzie również seks oralny jest wyrazem pełnej akceptacji ukochanej osoby. Dlatego nie wyobrażam sobie, że mogłabym powiedzieć mojemu facetowi, że nie zrobie mu tam dobrze, bo się brzydze. Przecież kocham go całego, całe jego ciało (oczyw...
autor: Julicia
24 lip 2005, 20:00
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Jest coś czego nigdy w łożku nie zrobicie?
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 10934
Płeć:

No tak właśnie charlie....bo on był bardzo bezpośredni i niekiedy próbował nas uświadamiać....ale do żadnych rękoczynów nigdy nie dochodziło
autor: Julicia
24 lip 2005, 19:46
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Przebijanie blony dziewiczej palcami.
Odpowiedzi: 92
Odsłony: 76230
Płeć:

Właśnie to sprawa psychiki.....ja też mojej błony pozbyłam się inaczej, choć wtedy dokońca nie wiedziałam o co chodzi. Kiedyś intensywnie ćwiczyłam i pewnego razu gdy chciałam sie bardzo rozciągnąć i pokazać wszystkim że potrafię zrobić szpagat poczułam straszny ból, ale nic spoko przecierpiałam, po...
autor: Julicia
24 lip 2005, 19:22
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Jest coś czego nigdy w łożku nie zrobicie?
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 10934
Płeć:

Ja....coż.....
nie jestem w stanie zaakceptować analu, dla mnie to nie przyjemność...to boli

I chyba miał racje pan od historii, ktory mawiał (probujac pokazywac palcem właściwe miejsca): bo ta dziura jest do srania, a ta do ruchania......
autor: Julicia
21 lip 2005, 12:19
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Finał stosunku
Odpowiedzi: 83
Odsłony: 22419
Płeć:

Jarek, a dasz jakieś namiary na ten programik?
autor: Julicia
20 lip 2005, 19:26
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Po seksie......spanie "razem"
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 14600
Płeć:

Po seksie......spanie "razem"

Pytanie chyba głownie do dziewczyn, ale panów również serdecznie zapraszam. Macie tez takie odjazdy.....taka potrzebe bliskości z facetem? Ja po seksie uwielbiam jak On nie wychodzi ze mnie tylko "tam" zostaje i tak zasypiamy wtuleni w siebie, zazwyczaj lezymy na boku "twarzą w twarz". Zwykle penis ...
autor: Julicia
20 lip 2005, 19:16
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: po jakim czasie bycia razem - seks?
Odpowiedzi: 455
Odsłony: 110301
Płeć:

Baaa.....może i macie racje..... Ale wiecie jak jest.....jak facet poznaje laske i idzie z nią do łóżka to sie mowi ,ze jest dobry w te klocki, a dziewczyne uwaza sie zaraz za łatwa..... Poza tym to sprawa mentalnosci, na razie wydaje mi sie za tak bym myslala i zrobila, jednak nie jestem w stanie p...
autor: Julicia
20 lip 2005, 18:36
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: po jakim czasie bycia razem - seks?
Odpowiedzi: 455
Odsłony: 110301
Płeć:

Jakoś trudno jest mi uwierzyć w szczesliwe związki, które zaczynały się od seksu.....choć szczerze im gratuluje. W każdym razie ja czułabym sie jakos głupio, nie potrafiłabym, nawet gdyby to był facet moich marzen. Mysle, ze czułabym się jak K....a, że tak od razu do łóżka ide..... Jednak to tylko p...
autor: Julicia
20 lip 2005, 18:32
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Myszka,Cipka...rozne okreslenia...
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 3982
Płeć:

Niecierpie cipki....jakoś mi się z filmami porno kojarzy....

Pusia, muszelka, brzoskwinka, słoneczko....ale pusie lubie najbardziej. W sumie nic oryginalnego
autor: Julicia
20 lip 2005, 10:10
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Inne sposoby onanizowania
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 23387
Płeć:

Taaaaa.....dzieki Gosia
autor: Julicia
19 lip 2005, 19:00
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Inne sposoby onanizowania
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 23387
Płeć:

nie buźnie...wole prawdziwego....to była jednorazowa sytuacja, fakt, ze hardcorowa, ale naprawde nie mam potrzeby z wibratorem, tymbardziej ,ze mam z kim
autor: Julicia
19 lip 2005, 18:56
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Orgazm podczas snu
Odpowiedzi: 37
Odsłony: 14870
Płeć:

ehhh...też bym tak chciała, ale ja niestety jestem sennie nie orgasmiczna
autor: Julicia
19 lip 2005, 18:45
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: otwarte oczy
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 14401
Płeć:

Przy całowaniu....oczywiście zamknięte, ale myslę, że to indywidualna sprawa, choć mówi się że jak ktoś całuje się z otwartymi oczami to jest nieszczery....no, ale nie wierzmy to.....jeden lubi, inny nie

Za to bardzo lubie patrzeć w oczka mojego Misia gdy ma orgazm
autor: Julicia
19 lip 2005, 18:40
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Finał stosunku
Odpowiedzi: 83
Odsłony: 22419
Płeć:

sorry przeczytałam "we mnie"....nie wiem czemu

w takim razie może nie chce marnotrawić
autor: Julicia
19 lip 2005, 18:32
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Inne sposoby onanizowania
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 23387
Płeć:

Kiełbaske....cóż.....wurzuciłam, nieładnie wiem, ale nie miałabym sumienia....biedny tatuś.....


A wibratora nie chce....1 twardy 2 zimny

a kiełbaska była prawie jak normalny penis....ale jakoś teraz nie mam ochoty znowu próbować
autor: Julicia
19 lip 2005, 18:23
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Ogolony interes
Odpowiedzi: 295
Odsłony: 86113
Płeć:

Brrrr........nie cierpię golonych.... Zasadniczo chce się kochać z mężczyzną (owłosionym), a nie chłopczykiem, któremu jeszcze włoski nie urosły.......sorry, ale tak to odczuwam.... Ja też się nie gole do zera, przycinam, żeby było wygodnie...ew.robie paseczek, a moj Miły tylko troszeczke przycina.....
autor: Julicia
19 lip 2005, 18:09
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Finał stosunku
Odpowiedzi: 83
Odsłony: 22419
Płeć:

BiOtiKa pisze:ja lubie jak chlopak konczy na mnie ale jakos obecny w ogóle nie chce tego robic nie wiem dlaczego:/ wstydzi sie czy co:P




Boi się dzidziusia??
autor: Julicia
19 lip 2005, 18:00
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Inne sposoby onanizowania
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 23387
Płeć:

Biedny ten Coehlo..... TO ja może wróce do tematu.... Miałam kiedyś taki hardcore...tylko prosze nie śmiejcie się, bo działa super........ Zachciało mi się, a On wyjechał......ale zachciało się tak strasznie, ze żadnie paluszki ani prysznice nie mogły sie równać I co zrobiłam???? Poszłam do lodówki,...
autor: Julicia
19 lip 2005, 17:32
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: W jakim wieku....
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 9476
Płeć:

Pierwszy raz.....późno też.....19.....w urodziny..... <aniolek2>
autor: Julicia
19 lip 2005, 17:23
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: Finał stosunku
Odpowiedzi: 83
Odsłony: 22419
Płeć:

Ja też najbardziej lubie do środeczka.... Lubie mieć świadomość, że było mu dobrze jak był we mnie i czuć wyciekające soki Jego miłości.... Zdaża się różnież na ciałko, ale raczej sporadycznie..... PS. Obserwując samą siebie dochodze do wniosku, ze dla mnie seks jest bardziej przeżyciem duchowym niż...
autor: Julicia
19 lip 2005, 17:06
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: po jakim czasie bycia razem - seks?
Odpowiedzi: 455
Odsłony: 110301
Płeć:

W sumie to przecież zależy od tak wielu czynników, że trudno generalizować, kiedy juz jest ten czas.... Ten czas jest wtedy kiedy się czuje, ze już.....wkurza mnie tylko jak 12 letnie dziewczyki mówią, że są gotowe na seks..... Z moim pierwszym facetem byłam 2 lata, bardzo się kochaliśmy.....i nigdy...
autor: Julicia
19 lip 2005, 16:22
Forum: Seks, kontakt fizyczny
Temat: W jakich pozycjach dochodzicie?
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 15236
Płeć:

hmmm.....najszybciej dochodze gdy......jestem najbardziej podniecona. I wtedy w zasadzie nie ma znaczenia w jakiej pozycji. Czasami jestem tak napalona, ze wystarczy ze On tylko dotknie mojej cipki przez majtki....a ja juuuuuzzzzz..... Wracając do pozycji.....to zależy też czego w danej chwili potrz...

Wyszukiwanie zaawansowane